StoryEditor

Dunaj potvrdil status najsledovanejšieho seriálu, Markíza odvysiela už len 4 epizódy

12.05.2023, 13:01

Mama na prenájom sa aj vo štvrtok dostala nad 30 percentný trhový podiel. Celkovo najviac divákov mali včera relácie o počasí na Markíze a Jojke.

S teplým počasím všetky televízie pociťujú výrazný odliv divákov od obrazoviek. Aj vo štvrtok 11. mája len štyri programy dokázali zdolať hranicu 400 tisíc divákov pred obrazovkami a rovnako len štyri relácie sledovalo nad 300 tisíc sledujúcich. 

Zo štyroch programov nad 400 tisícovým publikom boli tri spravodajské - Televízne noviny a Počasie na TV Markíza a Najlepšie počasie na TV JOj. K nim sa pridal jeden nespravodajský program a to dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám.

Ten sa včera znovu usadil na vrchole rebríčka dennej sledovanosti a pripísal si ďalšie suverénne víťazstvo. Vo štvrtok 11. mája 2023 sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším programom dňa. V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov (teda tých starších, ktorí sa do obchodnej cieľovky nezarátavajú) ho dokázala predbehnúť o 5 tisíc divákov len večerná relácia Počasie na rovnakej televíznej stanici. 

image

Dunaj, k vašim službám.

Večer znovu patril Dunaju

Včerajšia šestnásta premiérová epizóda 2. série Dunaja v tejto komerčnej cieľovej skupine zvíťazila so ratingom 7,2 percenta a trhovým podielom 24,5 percenta. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine rating 5,5 percenta a podielom na trhu iba 18,5 percenta.

Aj ďalšou epizódou tak potvrdzuje útlm. Ešte pred rokom sa dokázal seriál bez problémov dostať nad 7 ratingov. Verejnoprávna Jednotka vysialala dalšie vydanie zábavno glosátorskej šou Hit roka, s ktorým dokázala získať len žalostný 4 percentný podiel na trhu.  

image

Nemocnica.

Dunaj svoju dominanciu dokazuje aj v univerzálnej cieľovke 12+. Rodinná sága včera celkovo pritiahla k obrazovkám 453 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Nemoncica sa už cez 400 tisícové publikum nedokázala dostať dlhšiu dobu. Včera ju znovu celkovo sledovalo 369 tisíc divákov nad 12 rokov.

Ešte horšie si včera počínala zábavná relácia na Jednotke Hit roka, ktorú sledovalo len 99 tisíc divákov. 

Dunaj, k vašim službám túto sezónu čakajú už len štyri časti, keďže Markíza pripravila do jarnej vysielacej štruktúry dve série po 20 epizód. Dobový seriál si zoberie teda letný oddych a televízny líder ho znovu vráti do vysielania na jeseň. Namiesto neho bude od 30. mája vysielať v utorky a vo štvrtky kriminálny seriál sesterskej TV Nova Odznak Vysočina s Monikou Hilmerovou v hlavnej úlohe. 

image

Hit roka.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bol aj nasledujúci český kriminálny seriálový hit Policie Modrava. Včerajšia epizóda zaznamenala rating 3,7 percenta a trhový podiel 19,6 percenta v cieľovej skupine 12-54. TV Joj s diskusnou reláciou Na hrane dosiahla rating 3,1 percenta a trhový podiel 13,9 percenta. 

Podvečerná romantika

Vysoký trhový podiel si aj celý tento týždeň drží podvečerná Mama na prenájom. Rodinný romantický seriál aj včera zdolal magický 30 percentný podiel na trhu. Paradoxne mu v tom pomáha pekné počasie a odliv divákov od obrazoviek konkurencie.

image

Mama na prenájom.

Seriál Mama na prenájom si vo štvrtok pripísal rating 5,3 percenta a trhový podiel 30,5 percenta v cieľovej skupine 12-54. Bez servítky na TV Joj uhrala rating 4,3 percenta čím si kuchárska relácia zabezpečila 25,7 percentný podiel na trhu.

Zábavno súťažná šou Traf to! na Jednotke veľa vody nenamútila ano vo štvrtok, keď si pripísala len 5,2 percentný trhový podiel.

Ďalšie príbehy hrdinov riodinného seriálu na Markíze včera sledovalo 367 tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky si pozrelo 277 tisícové publikum a Traf to! zaujalo 124 tisíc divákov nad 12 rokov. 

image

Bez servítky.

Divácky najúspešnejším spravodajským programam na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stalo Počasie na TV Markíza. Zaznamenalo rating 6,5 percenta a podiel na trhu 26,9 percenta. V univerzálnej cieľovke mu sekundovlo aj Najlepšie počasie na TV JOj. Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 458 tisíc divákom a Najlepšie počasie na Jojke si pozrelo 442 tisíc divákov nad 12 rokov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 01:17