Keďže v rámci hokejových majstrovstiev sveta v Rige majú slovenskí hokejisti dva dni voľna, komerčné stanice znovu dokázali prilákať späť ku svojim obrazovkám takmer všetkých divákov.
Znovu najviac lákal dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza. V utorok 16. mája si na konto pripísal ďalšie líderstvo a usadil sa na prvé miesta rebríčkov sledovanosti. V oboch hlavných cieľových sa stal znovu najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia sedemnásta premiérová epizóda 2. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 7,9 percenta a vysoký podiel na trhu 26,3 percenta. Nemocnica zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine rating 5,8 percenta a trhový podiel 19,4 percenta.Rodinná sága, z obdobia prvého slovenského štátu, včera pritiahla k obrazovkám 476 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Nemocnicu sledovalo 386 tisíc divákov.
Vedenie na trhu si udržal televízny líder aj po skončení dobového seriálu, nasledujúcim českým kriminálnym seriálom Policie Modrava. Trinásta epizóda 1. série si pripísala rating 3,9 percenta a trhový podiel rovných 23 percent v cieľovej skupine 12-54. TV Joj v tom čase vysielala zahraničný seriál Transplant, s ktorým dosiahla podiel na trhu 8,1 percenta. Podvečer získal pre seba seriál Mama na prenájom, ktorý si v utorok pripísal rating 6,1 percenta a trhový podiel 26,3 percenta. Seriálu sa síce darí, ale aj bez hokeja nedokázal napodobniť výsledky z minulého týždňa, kedy štyrikát z piatich dní dokázal pokoriť 30 percentný trhový podiel.Konkurenčná šou Bez servítky uhrala rating 4,4 percenta a podielom na trhu išla na úroveň 19,5 percenta. Zábavno súťažné šou Traf to! na Jednotke dokázala získať len 4,9 percentný podiel na trhu.
Mamu na prenájom celkovo sledovalo 416 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Bez servítky si pozrelo 302 tisíc divákov a Traf to! uprednostnilo 147 tisíc sledujúcich. Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v cieľovej skupine 12+ stala večerná hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V komernčom publiku dosiahla utorkový rating 7,2 percenta a trhové podiel 27,5 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta pritiahol k obrazovkám trhového lídra celkovo 502 tisíc divákov starších ako 12 rokov a ako jediný program dňa mal nad pol milióna divákov.