StoryEditor

Druhý deň bez hokeja. Podvečer sledovanejší ako prime-time. Vyhrala Mama na prenájom

18.05.2023, 14:06
Autor:
michmich

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny.

Včera bol druhý deň, kedy mali naši hokejisti voľný deň a športový kanál RTVS vysielal len zápasy iných krajín. Tie tiež majú svojich divákov, ale nie je ich až toľko aby to komerčné stanice zatlačili do podpriemeru. 

V stredu 17. mája sa tak komerčné stanice znovu mohli dostať na svoje štandarné výkony. Stalo sa, ale nie úplne tak, ako asi predpokladali. Divákov viac lákal podvečerný access-time, ako večerný prime-time. A pritom hlavný vysielací čas je pre televízie práveže čas medzi 19:00 až 23:00 hodinou.   

image

Mama na prenájom.

Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom sa stal v stredu 17. mája na obrazovkách televízie Markíza najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ho dokázala poraziť len hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny.

Včerajšia 93. epizóda Mamy na prenájom dosiahla rating 6,4 percentá a trhový podiel 28,1 percenta. Seriál sa tak podielom na trhu znovu priblížil ku magickej hranici 30 percent. Zároveň sa stal absolútne najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď v rebríčku sledovanosti predstihol aj akékoľvek programy vysielané v prime-time.

image

Bez servítky.

Lepší výkon ako večerný program dosiahla aj kuchárksa šou Bez servítky. Tá uhrala rating 4,6 percenta a podielom na trhu išla na 20,4 percneta. Bez servítky si tak stále drží chválihodný podiel na trhu popri dominujúcej Mame na prenájom. 

Ďalšie príbehy hrdinov seriálu Mama na prenájom si vychutnalo celkovo 416 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Kuchárska šou na Jojke sledovalo 304 tisíc divákov. Je to rovnako viac, ako dosiahla ponuka večerných programov všetkých slovenských staníc. 

image

Geissenovci - Ťažký život milionárov.

Najviac divákov mal film na Jednotke

Večerný program v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 tesne vyhrala Jojka s Geissenovcami a ich poslednou časťou z ich návštevy Slovenska, pred zábavnou šou 2 na 1 na TV Markíza. Geissenovci - Ťažký život milionárov dosiahol rating 4,5 percenta a podiel na trhu 14,9 percenta.

Repríza šou 2 na 1 s Adelou Vinczeovou a Danom Danglom a ich hosťom Mariánom Gáboríkom, si pripísala o 0,2 percentuálenho bodu nižší rating, teda 4,3 percenta a trhový podiel uhrala kvôli dlhšej stopíži vyšší ako Geissenovci. A to 16,2 percenta.

image

2 na 1.

Jednotka večer vysielala detektívny film z francúzskeho cyklu Vraždy v Mulhouse s ktorým v komerčnej cieľovke dosiahla rating 3 percentá a podiel na trhu 10,9 percenta.

Situácia sa otočila v druhej podstatnej cieľovej skupine, na ktoré cieli havne RTVS. V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov sa najviac darilo práve Jedntoke a komerčné stanice nechala v závese. Vraždy v Mulhouse celkovo sledovalo 301 tisíc divákov, Geissenovci zaujali 259 tisícové publikum a šou 2 na 1 si pozrelo 238 tisíc divákov.  

image

Vraždy Mulhouse.

Najsledovanejšími stredajším programom na trhu sa v oboch hlavných cieľových skuoinách stala večerná spravodajská relácia TV Markíza - Televízne noviny. Tá dosiahla rating 7,2 percenta a trhový podiel 26.4 percenta. V širšej cieľovej skupine 12+ si súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta nenechalo ujsť 491 tisíc divákov.

V stredu 17. mája ani jeden program neprilákal ku obrazovkám nad pol milióna divákov.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:24