Akú sledovanosť mali televízie na začiatku posledného práznikového týždňa?
StoryEditor

V pondelok sa pobili o program dňa Rodinné prípady s Inkognitom, utorku kraľoval Dunaj

30.08.2023, 16:07
Autor:
michmich

Titul najsledovanejších programov zo začiatku týždňa patrí jednoznačne spravodajským reláciám oboch komerčných staníc.

V pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 prakvapivo vyhrali deň podvečerné Rodinné prípady. V celkovom rebríčku síce skončili na 7. mieste, no prvých šesť patrilo spravodajským programom v pomere 3 pre Markízu a 3 pre Jojku. Rodinné prípady sa môžu pochváliť ratingom 3,1 percenta a podielom na trhu 22,3 percentá. Konkurencia Bez servítky si v tom istom čase pripísali rating 2,8 percenta a podielom išla na 20,1 percenta. V celkovom rebríčku sa tak usadila na 13. miesto. 

image

Rodinné prípady.

V univerzálnom publiku všetkých divákov starších ako 12 rokov sledovovalo Rodinné prípady 171 tisíc divákov, o 15 tisíc viac divíkov ku obrazovkám prilákala kuchárska šou Bez servítky. No v univerzálnom publiku sa aj tak najviac darilo Jojke dvom vydaniam Inkognita, ktoré odvysiela po sebe v pondelkom prime-time. Prvú epizódu zábavnej šou, ktorú vysielala Jojka po pol deviatej večer, sledovalo celkovo 258 tisíc divákov, čo ju zaradilo na prvé miesto najsledovanejšieho programu dňa v širšej cieľovej skupine, v ktorej sa počíta aj so starším publikom nad 54 rokov.

Priama konkurencia na Markíze, repríze Druhej šance sa darilo výrazne menej. Reprízu dramatického seriálu si celkovo pozrelo 167 tísc divákov nad 12 rokov. RTVS na svojom prvom okruhu vysielala Oslavy 79. výročia Slovenského národného povstania, ktoré si zaplo 96 tisícové publikum. 

image

Inkognito.

V obchodnej cieľovke, v ktorej komerčné televízie predávajú reklamu, dosiahlo večerné Ingkognito rating rovné 3 percentá a podiel na trhu 12,7 percenta. Druhá šanca vyskočila na 2,8 percentný rating, no podielom na trhu Ingkognito už dobiehala s 11,9 percentami.  

Celkovo najsledovanejšími programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza. Počasie, ktoré dosiahlo rating 5,9 percenta a podiel na trhu 28,6 percenta (1. miesto) a Televízne noviny s ratingom 4,6 percenta si pripísali trhový podiel 27,7 percenta v cieľovke 12-54 (2. priečka). Aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším utorkovým spravodajským programom stala relácia Počasie, ktorú si zaplo 364 tisíc divákov. 

V utorok priplávalo Dunaju silné víťazstvo

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám si na obrazovkách televízie Markíza pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. V utorok 29. augusta sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

image

Dunaj, k vašim službám.

Tretia premiérová epizóda 3. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54, zvíťazila so zatiaľ najvyšším augustovým ratingom rovných 7 percent a trhovým podielom 23,3 percenta. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine uhral rating 5,3 percenta a podielom na trhu išiel na 17,7 percenta.

Rodinná sága pritiahla k obrazovkám 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemocnicu si pozrelo 330 tisíc divákov. RTVS konkurovala na Jednotke komerčným staniciam slovenským filmom Tlmočník, s ktorým v komerčnej cieľovke dosiahla 5 percentný podiel na trhu a v univerzálnom publiku si ho pozrelo 91 tisíc divákov. 

image

Nemocnica.

Jednotkou na trhu v komerčnom publiku (12-54) bola TV Markíza aj v utorok podvečer s animovanou rodinnou komédiou Hotel Transylvánia 3: Strašidelná dovolenka, ktorá si pripísala víťazný rating 3,6 percenta a trhový podiel 20,7 percneta. 

Konkurenčnej TV Joj sa viac darilo v univerzálnom publiku (12+), keď Bez servítky sledovalo 221 tisíc divákov a animovanú rozprávku, reprízovanú zo sobotného večera, si zaplo 125 tisíc divákov. značne zaostala s reláciami Riskuj! (share 12,7 % v CS 12-54) a Bez servítky (share 16,9 % v CS 12-54).

image

Hotel Transylvania 3.

Rovnako ako v pondelok aj včera sa najsledovanejšími programami na trhu sa stali v cieľovej skupine 12-54 spravodajské relácie TV Markíza. Počasie s ratingom 7,8 percenta a trhovým podielom 29,3 percenta a Televízne noviny s ratingom 7,6 percenta a podielom na trhu 30,5 percenta v cieľovke 12-54. Rovnako aj v univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa najsledovanejším utorkovým spravodajským programom stala znovu relácia Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 451-tisíc divákov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. september 2024 01:51