StoryEditor

Prokurátorka dala na frak jarnému hitu Na nože, Jame levovej štart nevyšiel

07.09.2023, 12:06

Medzi najsledovanejšie programy dňa sa znovu zaradili relácie o počasí oboch komerčných staníc.

V stredu sa znovu očakával napínavý súboj komerčných staníc, keďže Markíza aj Jojka vytiahli do vysielania silné zbrane. Markíza spustila druhú sériu svojho jarného televízneho hitu Na nože a Jojka sa rozhodla konkurovať novým seriálom Prokurátorka so Zuzanou Mauréry a Lukášom Vaculíkom v hlavnej úlohe.

image

Prokurátorka.

Kým oba programy v obchodne podstatnej komerčnej cieľovej skupine 12 až 54 ročných divákov išli ruka v ruke, v univerzálnom publiku, kde sú zarátaní všetci diváci, teda aj tí nad 54 rokov, dala Prokurátorka šou o záchrane krachujúcich reštaurácií totálne na frak.

Prokurátorka zabrala 

V komerčnom publiku dosiahol prvý diel druhej série  Na nože rating 6,1 percenta a podiel na trhu 23,6 percenta a prvá epizóda Prokurátorky uhrala rating 6,3 percenta a trhový podiel 23,4 percenta. RTVS im konkurovala filmom z francúzskej série Vraždy v Biarritzi, ktorý si ukrojil v rovnakej cieľovke trhový podiel len 6,2 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine sledovalo film na Jednotke celkovo 208 tisíc divákov nad 12 rokov, Na Nože si zaplo 286 tisíc divákov a Prokurátorka zaujala až 427 tisíc divákov. Stala sa tak najsledovanejším programom dňa v univerzálnom publiku, keďže aj všetky spravodajské relácie mali v stredu 6. septembra pri obrazovkách menej divákov.

image

Na nože.

V komerčnej cieľovke skončila Prokurátorka na druhom mieste, keď ju dokázal poraziť len jediný program a to Počasie na Markíze. To uhralo rating 6,5 percenta, čo jej zabezpečilo podiel na trhu až 27,2 percenta. V univerzálnej cieľovej skupine však zaostalo za Prokurátorkou o 14 tisíc divákov, keď si ho pozrelo 413 tisícové publikum.

Jama levova zatiaľ nepresvedčila

Jojka po skončení prvého dielu Prokurátorky odvysielala jej druhú epizódu a aj s tou sa jej darilo. Markízu s novu šou Jama levova, v ktorej úspešní podnikatelia investujú do zaujímavých podnikateľských nápadov, výrazne zatlačila a to v oboch podstatných cieľových skupinách. Prokurátorka v komerčnom publiku 12-54 dosiahla rating 5,4 percenta a podiel na trhu si udržala na úrovni prvého dielu, teda 23,3 percenta.

image

Vraždy v Biarritzi.

Jama levova to dotiahla len na 2,3 percentný rating a podiel na trhu jej vyskočil len na 16 percent. Aj v univerzálnom publiku bol rozdiel medzi nimi markantný. Druhú epizódu Prokurátorky sledovalo 340 tisíc divákov nad 12 rokov, Jamu levovu si zaplo len 95 tisícové publikum.

Podvečer si ide svoje

Podvečer znovu vyhral rodinný seriál Mama na prenájom.  Uhral rating 4,3 percenta a podiel 25,8 percenta. Kuchárska šou Bez servítky na Jojke si už tretí deň po sebe ide v rovnakej línii, keď aj v stredu dosiahla rating 3,5 percenta, čo jej zabezpečilo trhový podiel na úrovni 21,6 percenta.

image

Mama na prenájom.

Nový súťažný formát RTVS na Jednotke Všade dobre, doma naj si od štartu, teda tiež tretí deň po sebe, drží trhový podiel okolo 10 percent, konkrétne v stredu uhral 9,1 percenta.

V univerzálnej cieľovke si zaplo tretí diel druhej série Mama na prenájom celkovo 293 tisíc sledujúcich, Bez servítky si pozrelo 218 tisíc divákov a Všade dobre, doma naj sledovalo 148 tisícové publikum.  

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. september 2024 20:16