StoryEditor

Dunaj definitívne prebral po Druhej šanci titul seriálového hitu, podvečer v útlme

08.09.2023, 16:27

Včerajší podvečer divákov ku obrazovkám lákal výrazne menej. Pocítila to Mama na prenájom, Bez servítky ako aj novinka Všade dobre, doma naj.

Romantický seriál Dunaj, k vašim službám neohrozene kraľuje slovenskému televíznemu trhu a televízii Markíza generuje každým dielom nadštandardné výsledky. Včerajšou šiestou epizódou tretej série znovu potvrdil titul aktuálne najobľúbenejšieho seriálového počinu na slovenských televíznych obrazovkách, keď táto epizoda oslovila obe podstatné cieľové skupiny. Dunaj sa stal bezkonkurenčne najsledovanejším programom dňa.  

image

Dunaj, k vašim službám.

Včerajšia šiesta premiérová epizóda 3. série v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,6 percenta a vysokým trhovým podielom 26,7 percenta. Televízne noviny, ktoré skončili na druhom mieste zaostali za dobovým seriálom s ratingom takmer o dva percentuálne body.

Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal s ratingom 4,8 percenta a podielom na trhu iba 16,7 percenta. Verejnoprávna Jednotka do vysielania poslala svoj zábavný glosátorský program Hit roka, s ktorým dokázala uchmatnúť len 6,5 percentný podiel na trhu.  

V univerzálnom publiku pritiahla rodinná sága k obrazovkám Markízy celkovo 463 tisíc divákov starších ako 12 rokov, ďalšie osudy lekárov z Nemocnice si pozrelo 343 tisíc divákov a Hit roka prilákal ku obrazovkám 155 tisícové publikum. Dunaj, k vašim službám bol zároveň jediným programom dňa, ktorý sledovalo nad 400 tisíc divákov, toľko nedokázali prilákať ku obrazovkám ani spravodajské relácie.

image

Nemocnica.

Po súboji Dunaja s Nemocnicou nastúpil duel reality šou Farma a politickej diskusie Na Hrane. Tretia epizóda aktuálnej 15. série Farmy uhrala v obchodnej cieľovke rating 3,6 percenta a zabezpečila si tak trhový podiel 19,9 percenta. Na hrane sa dostalo na 2,8 percenta a 13,5 percentným podielom na trhu. Farmu si pozrelo celkovo 203 tisíc divákov starších ako 12 rokov a na politickú diskusiu bolo zvedavé 232 tisícové publikum.

Podvečerný trojlístok jesennej vysielacej štruktúry včera zažíval najslabší záujem divákov od štartu sezóny. Mama na prenájom, Bez servítky aj novinka Všade dobre, doma naj dosiahli najnižšie čísla tohto týždňa.

image

Vyhovený Hit roka.

Podvečer síce aj včera vyhrala Mama na prenájom, ale na tak nízke čísla si naozaj dlho nepamätá. V komerčnom publiku získala rating 3,5 percenta a podiel na trhu 21,8 percenta. Kuchárska šou Bez servítky dosiahla 2,9 percentný rating a prvýkrát tento týždeň klesla ratingom pod 20 percent. Pripísala si rovných 19 percent.

Nová súťažná relácia na Jednotke Všade dobre, doma naj klesla takmer na úroveň svojho jarného predchodcu Traf to!, ktoré RTVS pre nezáujem divákov ukončila po jednej sezóne. V komerčnom publiku si uchmatla len 7,5 percentný podiel na trhu.

V univerzálnom publiku, kde sú zarátaní všetci diváci nad 12 rokov, si Mamu na prenájom pozrelo 254 tisíc divákov, Bez servítky skončilo pod 200 tisíc a Všade dobre, doma naj prilákalo ku obrazovkám 131 tisícové publikum.

image

Mama na prenájom.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. september 2024 23:06