StoryEditor

Dunaj na výslní, vzkriesené Na nože vyzvalo Prokurátorku, Bez servítky vystrelilo

14.09.2023, 17:28

Zdá sa, že kuchárska šou dokázala nájsť recept ako poraziť Mamu na na prenájom. Cieliť na divákov čím väčšou kontroverziou.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám si to namieril do poriadnych výšin. V utorok 12. septembra si na konto pripísal ďalšie víťazstvo a dokonca si pripísal doteraz najvyšší trhový podiel od svojho štartu v januári 2023. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal v utorok zároveň bezkonkurenčne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Dunaj, k vašim službám.

Včerajšia siedma premiérová epizóda 3. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,0 percenta a podiel na trhu až 29,5 percenta. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj zatláča čoraz hlbšie. Ten v utorok uhral rating 4,4 percenta a podielom na trhu 14,7 percenta v rovnakej cieľovej skupine.

Rodinná sága na TV Markíza včera pritiahla k obrazovkám 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemocnicu si pozrelo 292 tisícové publikum. 

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Siedma epizóda 15. série si pripísala rating rovné 3 percentá a trhový podiel 20,8 percenta v cieľovej skupine 12-54. Seriál Tomáš a Diana na Jojke si pripísal podiel na trhu 11,3 percenta. 

image

Nemocnica.

Farmu sledovalo celkovo 183 tisíc divákov nad 12 rokov a seriál Tomáš a Diana si pozrelo 149 tisícové publikum. 

V utorok si ešte seriál Mama na prenájom udržal podvečerné líderstvo. Ratingom 4,4 percenta si zabezpečil vysoký trhový podiel 28,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. Bez servítky má tento týždeň v pätici amatérskych kuchárov jedného kontroverzného súťažiaceho Ľuboša, ktorý začne miešať karty v sledovanosti. V utorok skončilo Bez servítky ešte s ratingom 3,5 percenta a podielom na trhu 23,7 percenta, no na druhý deň už valcovalo. Ale o tom neskôr.  

Príbehy hlavných hrdinov z Mamy na prenájom si v utorok zaplo 290-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky sledovalo 232 tisícové publikum. 

image

Na nože.

Iná streda

V stredu v prime time sa znovu proti sebe postavili relácia Na nože a seriál Prokurátorka. Po minulom týždni, kedy v komerčnom publiku išli oba programy síce ruka v ruke, no v širšej univerzálnej cieľovke bol seriál TV Joj výrazne v predstihu, sa včera situácia zmenila.

image

Prokurátorka.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, sa v stredu 13. septembra 2023 vzchopila. V komerčnom pibliku 12-54 rokov nechala Prokurátorku v závese. 

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa druhá epizóda 2. série Na nože stala najsledovanejším programom dňa, keď si pripísala rating rovných 7 percent a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 28,9 percenta v rámci oboch sezón formátu. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,9 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol až o 5,3 percentuálneho bodu.

Prokurátorka na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine skončila s treťou epizódou s ratingom 4,3 percenta a podielom na trhu 16,8 percenta. RTVS vysielala kriminálny film z francúzskej série Vraždy v Bretónsku, ktorý si zabezpečil podiel na trhu 7,2 percenta. 

Premiérovú epizódu Na nože s reštauráciou The Bank v Kolárove si pozrelo celkovo 306-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Prokurátorku sledovalo o tri tisícky divákov menej, pričom pred týždňom mala oproti Na nože o 46 tisíc divákov viac. Vraždy v Bretónsku si pozrelo 229 tisícové publikum. 

image

Vraždy v Bretónsku.

V druhom večernom prime-time Jojka vysielala ďalšiu epizódu Prokurátorky. Štvrtý diel si pripísal rating 3,7 percenta, čím si zabezpečil 18,7 percentný podiel na trhu v cieľovej skupine 12-54. Markíza vysielala reláciu Jama levova. S tou však už za Prokurátorkou zaostala. Dosiahla rating 2,6 percenta a a trhový podiel 17,9 percenta. Štvrtú epizódu Prokurátkorky v univerzálnej cieľovke sledovalo 275 tisíc divákov a Jama levova prilákala ku obrazovkám 123 tisícové publikum.

Otočka v podvečere

V podvečer však nastal v stredu výrazný zvrat. Niekoľko mesačnú dominanciu Mamy na prenájom včera dokázala poraziť kuchárska šou Bez servítky. Kontroverzný účinkujúci Ľuboš sa vo včera vysielanej epizóde hádal so spolusúťažiacimi, napadol ich tým, že na nich vylieval smotanu a dokonca sa im vyhrážal, že ich pozabíja.

image

Bez servítky.

Vyostrené Bez servítky vystrelilo u divákov 12-54 na rating 4,4 percenta a podielom na trhu až na 27,8 percenta. Mama na prenájom sa tak musela uspokojiť s ratingom 3,9 percenta a podiel na trhu 24,3 percenta. Súťažná relácia Všade dobre, doma naj na Jednotke si ukrojila 6,2 percentný podiel na trhu. 

Stredajšiu epizódu Bez servítky si celkovo pozrelo 271 tisíc divákov nad 12 rokov, Mamu na prenájom sledovalo 282 tisíc a Všade dobre, doma naj uprednostnilo 121 tisícové publikum. 

image

Mama na prenájom.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. september 2024 05:27