Kto bol lídrom sledovanosti počas predĺženého víkendu?
StoryEditor

Ktorý program predĺženého víkendu zaujal najviac? Dunaj, Čo ja viem, Talent, či Na telo?

18.09.2023, 18:30

Spoznali sme aj prvý potvrdený prepadák jesennej vysielacej štrukrúry.

Vo štvrtok sa divákom ďalšou časťou v prime time predstavil aktuálne najsledovanejší seriálový hit Dunaj, k vašim službám. Suverénne sa stal nie len najsledovanejším programom dňa v oboch cieľových skupinách, ale dokonca aj celého predĺženého víkendu. Poraziť dokázal aj všetky spravodajské programy. 

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 až 54 ročných divákov získal dobový seriál rating 7,2 percenta a podiel na trhu 26,6 percenta. Jojka poslala do boja o priazeň divákov ďalší diel Nemocnice. No tá rozbehnutému Dunaju nestíhala. V rovnakej cieľovej skupine dosiahla rating 4,4 percenta a podiel na trhu 16,5 percenta. RTVS na svojej hlavnej stanici Jednotke uviedla nový diel zábavnej šou Hit roka s ktorým uhrala len 7,7 percentný trhový podiel.

V univerzálnej cieľovej skupine sledovalo celkovo Dunaj, k vašim službám 463 tisíc divákov nad 12 rokov, Nemocnicu si zaplo 314 tisícové publikum a Hit roka si pozrelo 154 tisíc divákov.    

image

Dunaj, k vašim službám.

V druhom pásme prime timu súboj o diváka zviedli reality šou Farma na Markíze a politická diskusia Na hrane na Jojke. Farma uhrala v obchodnej cieľovej skupine rating 3,8 percenta a zabezpečila si 20,5 percentný trhový podiel, kým na Hrane uhralo 2,9 percentný rating a podiel na trhu 14,1 percenta. V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov dosiahla Farma sledovanosť 213 tisíc ľudí, Na hrane si pozrelo o 75 tisíc divákov viac.

Už druhý deň po sebe sme zažili v podvečer pretočenie záujmu divákov na stranu Jojky. Kuchárska šou, v ktorej sa tento týždeň obavil agresívny súťažiaci, zaujala toľko divákov, že úspešný rodinný seriál Mama na prenájom nechala výrazne za sebou. V komerčnom publiku dosiahlo Bez servítky vo štvrtok rating 5,3 percentá a podiel na trhu sa jej zastavil len 0,3 percentuálneho bodu od magickej hranice 30 percent. Rodinný seriál si dokázal proti silnej konkurencii uchmatnúť 4,4 percentný rating a podiel na trhu 24,5 percenta. Súťažná šou Všade dobre, doma naj na Jednotke obom programom nedokázala s podielom na trhu 8,7 percenta absolútne konkurovať.

V univerzálnej cieľovke sa už situácia otočila v prospech Mamy na prenájom. Rodinný seriál sledovalo 308 tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky si pozrelo 290 tisícové publikum a Všade dobre, doma naj si zaplo 151 tisíc divákov. Vo štvrtok celkovo tri programy dokázali prilákať ku obrazovkám nad 400 tisíc sledujúcich. Okrem Dunaja to boli relácie o počasí oboch hlavných komerčných staníc.

image

Farma 15.

Málo výrazný piatok pre Farmu

V piatok sedel pred obrazovkami najnižší počet divákov. V prime time ponúkla TV Markíza ďalší diel reality šou Farma, s ktorým síce kraľovalo v komerčnej cieľovke 12-54 rebríčku najúspešnejších programov dňa, ale s málo presvedčivým výkonom. Reality šou vedie piatkový rebríček s ratingom 4,6 percenta a podiel na trhu len 18,3 percenta. TV Joj postavila proti Farme film Aladin, ktorý uhral rating 4,2 percenta, no z trhového koláča si kvôli dĺžke filmu ukrojil viac a to 18,9 percenta.

Jednotka RTVS prišla s jesennou súťažno zábavnou šou Čo ja viem. Prvý diel desiateho ročníka tento relácie uhral rating v komerčnom publiku 3,3 percenta a 12,9 percentný trhový podiel. V univerzálnej cieľovke sledovalo Farmu celkovo 247 tisíc divákov nad 12 rokov, film Aladin uprednostnilo 190 tisícové publikum a návrat desiatej série Čo ja viem si pozrelo celkovo 321 tisíc divákov, čím sa stal najsledovansjším piatkovým programom v univerzálnom publiku.

Aj v piatok podvečer zostali diváci viac verní kuchárskej šou ako rodinnému seriálu. Bez servítky v komerčnom publiku uhrala rating 3,7 percenta a podiel na trhu išla na 25,8 percenta, kým Mama na prenájom získala rating rovné 3 percentá a podiel na trhu na úrovni 20,5 percenta. V univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo kuchársku šou 228 tisíc divákov a rodinný seriál s Adamom Bardym a Marinou Zábranskou v hlavných úlohách zaujal 220 tisícové publikum.

V sobotu je možné všetko

Zábavná šou Možné je všetko! aj s treťou premiérovou epizódou potvrdila svoj divácky úspech, v sobotu 16. septembra sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. 

image

Možné je všetko!

V tejto komerčnej cieľovej skupine Možné je všetko! zvíťazilo s ratingom 5,9 percenta a trhovým podielom 22,7 percenta. Film Neviditeľný zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine rating 3,2 percenta a trhový podiel 13,4 percenta a súťažná šou Záhady tela na Jednotke zabezpečila pre RTVS 2,8 percentný rating a podiel na trhu iba 10,7 percenta.

Neskoro večer, ktoré vysiela Jednotka hneď po Záhadách tela tentoraz uhralo 2,4 percentný rating a podiel na trhu sa talkšou zastavil rovno pod 10 percentami.

V univerzálnej cieľovke Možné je všetko!, v ktorej stálu zostavu šou účinkujúcich tento raz doplnili obľúbená herečka a speváčka Alžbeta Ferencová a najlepší slovenský MMA bojovník Attila Végh, sledovalo 270 tisíc divákov nad 12 rokov, film Neviditeľný si zaplo 155 tisícové publikum, Záhady tela prilákali ku obrazovkám 285 tisíc sledujúcich a Neskoro večer si pozrelo 238 tisíc divákov nad 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu bola Markíza aj podvečer s dlhoročne najsledovanejšou šoubizovou reláciou Smotánka, ktorá si v sobotu pripísala skvelý rating 3,5 percenta a nadpriemerný trhový podiel 25,7 percenta v cieľovej skupine 12-54. Celkovo ju sledovalo 229 tisíc divákov nad 12 rokov.

image

Záhady tela.

Nedeľa s talentom

Líderstvo v nedeľný prime time od odštartovania jesennej vysielacej štruktúry, teda už tretí týždeň, si drží TV Joj so svojou šou Česko Slovensko má talent. S ratingom 6,5 percenta a podielom na trhu 23,6 percenta vedie v rebríčku najúspešnejšieho nespravodajského programu dňa v komerčnej cieľovej skupine 12-54.

TV Markíza jej konkurovala farmárskym Duelom, ktorý zaostal za talentom ratingim o 2,1 percentuálneho bodu a trhovým podielom o 4,8 percentuálneho hodu. Do absolútnych podpriemerov padá Jednotka so svojím programom Voda spieva, ktorým dokázala uhrať len 5,2 percentný podiel na trhu v rovnakej cieľovej skupine.

image

Česko Slovensko má talent.

V univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo Talent 388 tisícové publikum, Farma s dielom prilákala ku obrazovkám 263 tisíc sledujúcich a program Voda spieva si zaplo 126 tisíc divákov.

V posledný mesiac pred voľbami naberajú na sile aj politické diskusie, ktoré včera znovu lámali rekordy. Z trojlístka politických nedeľných relácií sa najviac darilo diskusii Na telo na Markíze. Pochváliť sa môže v komerčnom publiku ratingom rovných 5,1 percenta a výrazne vysokým podielom na trhu 28,2 percenta.

Diskusia O 5 minút 12 uhrala rating 4,4 percenta a podiel 24,3 percenta a prvá nedeľná diskusná relácia V politike si zapísala rating 1,7 percenta a trhový podiel rovných 11 percent. V univerzálnom publiku sledovalo reláciu Na telo 394 tisíc divákov nad 12 rokov, O 5 minút 12 si zaplo 379 tisíc sledujúcich a V politike zaujalo 164 tisíc divákov.

image

Na telo.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 07:18