Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, sa druhý týždeň po sebe drží na vrchole rebríčka stredajšej sledovanosti. V oboch hlavných cieľových skupinách sa zahraničný úspešný formát v stredu 20. septembra stal najúspešnejším nespravodajským programom dňa. Je pravda, že počtom divákov kuchársku šou dorovnala prvá predvolebná debata Voľby 2023, ale to len vtedy, ak spočítame počet divákov na oboch staniciach JOJ a JOJ 24, na ktorých ju v rovnakom čase vysielali.
V hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa tretia epizóda 2. série Na nože stala najsledovanejším programom dňa, keď si pripísala rating 6,7 percenta a trhový podiel na úrovni 25,5 percenta. Konkurenčná predvolebná diskusná relácia Voľby 2023 na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahla rating 3,3 percenta a podielom na trhu išla na 14,1 percenta. Na Joj 24 uhrala rovnaká relácia 4 percentný podiel na trhu.Aj RTVS ponúkla na Jednotke predvolebnú duskusiu, no s reláciou Parlamentné voľby 2023 uhrala ešte menší podiel na trhu ako JOJ 24 a to konkrétne 3,4 percenta. Markíza po skončení Na nože konkurovala pokračujúcich predvolebným debatám šou Jama levova. Tá si pripísala 2,9 percentný rating a podiel na trhu 17,2 percenta.
Premiérovú epizódu Na nože o reštaurácii Piti Piti Pa v Košiciach si pozrelo 317-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Voľby 2023 na Jojke sledovalo 235 tisíc divákov, rovnaká relácia na JOJ 24 zaujala 79 tisícové publikum a diskusiu Parlamentné voľby 2023 si zaplo na Jednotke 90 tisíc sledujúcich.Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12-54 pripísal s ratingom 4,2 percenta a trhovým podielom 26,1 percenta ďalšie podvečerné víťazstvo. Konkurenčná šou Bez servítky dosiahla 3,3 percentný rating a trhový podiel 20,8 percenta. RTVS so svojou jesennou súťažnou novinkou Všade dobre, doma naj získala 6,7 percentný podiel na trhu. Včerajšiu epizódu Mamy na prenájom si pozrelo celkovo 287-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky zaujalo 214 tisícové publikum a Všade dobre, doma naj sledovalo 134 tisíc divákov.
Najsledovanejším spravodajským programom na trhu sa v stredu stala večerná relácia Počasie na Markíze s ratingom 6,4 percenta a podielom na trhu 26,3 percenta v cieľovke 12-54. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo Počasiu celkové stredajšie prvenstvo, keď si ho nenechalo ujsť 443-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zároveň išlo o jediný program dňa, ktorý vyskočil nad 400 tisícovú hranicu sledujúcich.