StoryEditor

RTVS vystrelila posledná predvolebná debata, Na nože na čele, vlažná Prokurátorka

28.09.2023, 14:10
Autor:
michmich

Posledný deň pred moratóriom stále najviac divákov lákala politika.  A to tak počas spravodajských blokov aj v posledných predvolebných diskusiách.

Kuchárska reality šou Na nože,v ktorej  šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, sa včera pobila o priazeň divákov hlavne s poslednou predvolebnou diskusiou pred moratóriom na verejnoprávnej Jednotke.

image

Na nože.

Kým v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa reality formát v stredu 27. septembra stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc, titul najsledovanejšieho nespravodajského programu v univerzálnej cieľovke 12+ si vyboxovala  diskusia lídrov troch najsilnejších politických strán Parlamentné voľby 2023 na Jednotke.

V komerčne cieľovej skupine si štvrtá epizóda 2. série Na nože pripísala rating 6,9 percenta a doposiaľ štvrtý najvyšší trhový podiel  rovných 28 percent. Záverečná predvolebná diskusná relácia Parlamentné voľby 2023 uhrala rating 4,6 percenta a podiel na trhu 18,1 percenta a v tejto cieľovke odstavila na tretie miesto seriál Prokurátorka, ktorý dosiahol 3,5 percenta a 13,6 percentný trhový podiel.

image

Parlamentné voľby 2023 - diskusie.

Premiérovú časť Na nože o reštaurácii hotela Tulipán v Tatranskej Lomnici si včera pozrelo 340-tisíc divákov starších ako 12 rokov, no posledná predvolebná diskusia na Jednotke ju predbehla o 53 tisíc divákov, keď prilákala ku obrazovkám 393 tisícové publikum.

Prokurátorku na Jojke si zaplo 240 tisíc divákov nad 12 rokov, čo je presne o stotisíc menej ako dosiahla kuchárska reality šou. 

V druhom vysielacom pásme pokračovala Jojka ďalším dielom Prokurátorky, ktorým dosiahla v cieľovke 12-54, rating 2,8 percenta, pričom podiel na trhu si udržala takmer identický s predchádzajúcim dielom a to 13,3 percenta. Markíza po skončení Na nože vysielala ďalšiu reality šou Jama levova. Tá si pripísala rating 2,7 percenta a trhový podiel 18,9 percenta. RTVS po predvolebnej diskusii vysielala  francúzsky film zo série kriminálok Vraždy v Pont-L´Éveque, ktorý Jednotke zabezpečil podiel na trhu len 5,7 percenta. 

image

Prokurátorka

Druhý stredajší diel Prokurátorky na Jojke v univerzálnej cieľovke sledovalo 208 tisíc divákov nad 12 rokov, Jamu levovu si zaplo 131 tisícové publikum a kriminálny film na Jednotke 147 tisíc divákov. 

V podvečer nastala zmena, keď sa pretekali medzi sebou romantický seriál Mama na prenájom na Markíze a kuchárska šou Bez servítky na Jojke. Tento súboj sa pre Markízu skončil rovnako hojdačkovo ako súboj v prime-time. Kým v komerčnej cieľovke 12-54 vyskočila do čela šou Bez servítky,  v univerzálnej cieľovej skupine mala viac divákov Mama na prenájom.

image

Bez servítky.

Relácia Bez servítky v obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla rating rovné štyri percentá a podielom išla na rovných 25 percent. Mama na prenájom sa musela uspokojiť s ratingom 3,5 percenta a podielom rovných 21 percent. Všade dobre, doma naj bolo od svojich konkurenčných programov ďaleko, keď si dokázalo ukrojiť len 7,9 percentný rating. 

Mamu na prenájom celkovo sledovalo 276 tisíc divákov nad 12 rokov, Bez servítky si zaplo 248 tisícové publikum a Všade dobre doma naj prilákalo ku obrazovkám 147 tisíc divákov.  

image

Mama na prenájom.

Včera len dva programy dňa dokázali pokoriť hranicu 400 tisícového publika. A to večerné spravodajské relácie TV Markíza. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo Televíznym novinám celkové stredajšie prvenstvo, keď si ich nenechalo ujsť 433-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala celkovo 418-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

V komerčnej cieľovke 12-54 uhrali Televízne noviny rating 6,5 percenta a podiel na trhu rovných 28 percent a Počasie rating rovných 6 percent a trhový podiel 24,4 percentá.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. september 2024 06:04