StoryEditor

Dunaj v absolútnej forme, konkurencia v úzadí, podvečerná sledovanosť na hojdačke

29.09.2023, 15:18
Autor:
michmich

Štyri programy dňa dokázali pokoriť 400 tisícovú hranicu sledovanosti, okrem Dunaja, to noli Televízne novny Markízy a relácie o počasí oboch komerčných staníc.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší výraznému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. Vo štvrtok 28. septembra 2023 sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stal znovu suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa. 

image

Dunaj, k vašim službám.

Včerajšia dvanásta premiérová epizóda 3. série Dunaja v tejto komerčnej cieľovej skupine zvíťazila s ratingom 7,3 percenta a vysokým trhovým podielom 26,6 percenta. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine uhral rating 5,2 percenta a podielom na trhu si uchmatol 18,8 percenta. Zábavná šou Hit roka na Jednotke RTVS zaznamenala podiel na trhu iba 9,6 percenta a tým výrazne zaostala za hlavnými stanicami konkurencie.

Rodinná sága pritiahla včera celkovo k obrazovkám 475-tisíc divákov starších ako 12 rokov a týmto výkonom sa v univerzálnej cieľovej skupine stala najsledovanejším programom dňa. Nemocnicu si zaplo 338 tisíc divákov a Hit roka sledovalo 210 tisícové publikum.

Markíza zostala jednotkou na trhu aj po odvysielaní Dunaja, s nasledujúcou reality šou Farma. Včerajšia osemnásta epizóda 15. série zaznamenala rating 3,9 percenta, čo jej zabezpečilo trhový podiel 24,8 percenta v cieľovej skupine 12-54. Konkurenčná TV Joj uhrala so seriálom Polnočná spoveď v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 6,8 percenta a Jednotka s cestovateľskou šou Kam k nám 7,8 percenta.

image

Nemocnica.

Predduelové dianie na statku si nenechalo ujsť 237 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, Polnočná spoveď sledovalo 115 tisícové publikum a Kam k nám 101 tisíc divákov starších ako 12 rokov.  

Podvečer s dvojnásobnou hojdačkou

Rekordný deň má za sebou podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal v rámci aktuálnej 2. série najvyšší rating 5,1 percenta a rovnako aj najlepší trhový podiel 29,1 percenta v cieľovej skupine 12-54. Výkony podvečera sú ale ako na hojdačke.

image

Hit roka.

Kým sa Mame na prenájom darilo ovládnuť sledovanosť v pondelok a utorok, v stredu ich výraznejšie prekonala kuchárska šou Bez servítky. No a včera sa znovu vrátil do čela podvečernej sledovanosti seriálový romantický počin. Bez servítky sa po stredajšom výstrele znovu usadilo vo svojom priemere, pri ratingu 4 percentá a podielom na trhu na úrovni 23,3 percenta.

Výkony ako na hojdačke má aj súťažná šou na Jednotke Všade dobre, doma naj. V utorok šou RTVS potešila, keď vyskočila podielom v sledovanosti nad 10 percent, v stredu znovu spadlo do podpriemeru na 7,9 percenta a včera sa znovu vrátila nad 10 percent a to konkrétne na 10,4 percenta.

image

Mama na prenájom.

Ďalšie príbehy hlavných hrdinov Mamy na prenájom si v univerzálnej cieľovke vo štvrtok pozrelo 331-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky zaujalo 255 tisícové publikum a Všade dobre, doma naj sledovalo 177 tisíc divákov

Celkovo len 4 programy dňa dokázali vyskočiť sledovanosťou nad 400 tisícové publikum. Okrem Dunaja to boli tri spravodajské relácie. A to Televízne noviny televízneho lídra a relácie o počasí oboch hlavných staníc komerčných vysielateľov.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahli Televízne noviny rating 7,8 percenta a trhový podiel až 33,4 percenta, Počasie uhralo rating 7,5 percenta a podiel na trhu 29,2 percenta a Najlepšie počasie na Jojke 5,6 percentný rating a 21,2 percentný trhový podiel. Hlavnú spravodajskú reláciu na Markíze si vo štvrtok nenechalo ujsť 466 tisíc divákov, aktuálne informácie o počasí na Markíze sledovalo 462-tisíc divákov a tie na Jojke zaujali 420 tisícové publikum.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 08:45