Pán profesor zabodoval aj ďalšou svojou epizódou. Rodinný seriál na obrazovkách televízie Markíza, sa v pondelok 2. októbra stal v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Štvrtá premiérová epizóda aktuálnej 5. série s názvom „Stalker“ dosiahla v tejto komerčnej cieľovej skupine víťazný rating 6,8 percenta a trhový podiel 23,8 percenta. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj si pripísal rating 3,7 percenta a ukoristil si tak 13 percentný podiel na trhu. Film Zbor rockerov na Jednotke sa musel uspokojiť len s 8,1 percentným trhovým podielom.
Obľúbený seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách pritiahol k obrazovkám TV Markíza celkovo 311-tisíc divákov starších ako 12 rokov, komediálnu Hranicu na TV Joj sledovalo 263 tisícové publikum a film Zbor rockerov si pozrelo 158 tisíc divákov.Markíze líderstvo v prime time udržala aj nasledujúca reality šou Farma. V komerčnom publiku si s ratingom 3,9 percenta pripísala podiel na trhu 21,4 percenta. Zábavná šou Inkognito na Jojke uhrala rating 2,7 percenta a trhový podiel jej vyskočil na 13,8 percenta. V univerzálnej cieľovej skupine sledovalo Farmu 223 tisíc divákov nad 12 rokov, Inkognito si zaplo 200 tisícové publikum.
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším nespravodajským programom pondelka stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Včerajšiu epizódu si pozrelo celkovo 334-tisíc divákov nad 12 rokov. Konkurenčné Bez servítky v rovnakej cieľovej skupine zaujalo 252 tisíc divákov a súťažnú šou Všade dobre, doma naj na Jednotke si zaplo 167 tisícové publikum.Po minulotýždňovom turbulentnom týždni, kedy sa Mama na prenájom striedala v podvečernom vedení so šou Bez servítky ako na hojdačke, si tak denný seriál ukoristil začiatok týdňa pre seba. Medzi divákmi vo veku 12 až 54 rokov dosiahol rodinný seriál rating 5,5 percenta a podiel na trhu až 28,2 percenta. Bez servítky sa zastavila na ratingu 3,6 percenta a trhovom podiele 19 percent.
Celkovo tri programy dňa dokázali zaujať viac ako 400 tisíc divákov pred obrazovkami a dokonca jedna z nich si pripísala viac ako pol milónové publikum. Hovoríme o obom hlavným spravodajským programom komerčných staníc a Počasiu na Markíze.Najsledovanejším programom dňa sa v pondelok v cieľovej skupine 12-54 stala večerná relácia Počasie, ktorá si pripísala rating 8,8 percenta a vysokým podiel na trhu 30,9 percenta. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala celkovo 499-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo celkové pondelkové prvenstvo hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, sledovalo ju 529-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadili druhé miesto s ratingom 8,7 percenta a vysoko nadpriemerným podielom na trhu - rovných 33 percent.Treťou reláciou, ktoré pokorila hranicu 400 tisíc divákov boli Noviny TV JOJ. Tie v univerzálnej cieľovke sledovalo celkovo 411 tisíc divákov nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 uhrala hlavná spravodajská relácia televíznej dvojky rating 5,3 percenta a trhový podiel 19,4 percenta.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA