Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza nielen udržuje pozíciu najúspešnejšieho seriálu na televíznom trhu, ale dokonca stále pociťuje neustále rastúci divácky záujem. Tento týždeň bol jeho najdominatnejším a znovu si pripísal ďalšie rekordy v sledovanosti.
Už nástup jesennej vysielacej štruktúry potvrdil, že diváci sa tešia na ďalšie diely dobového seriálu. V uplynulom septembri 2023 sa mu tiež výrazne darilo, keď so všetkými ôsmymi septembrovými epizódami okupoval najvyššie priečky mesačnej sledovanosti.
Rodinná sága dosiahla v septembri v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 a aj so započítaním trojdňovej oneskorenej sledovanosti priemerný rating 8,7 percenta a trhový podiel 28,5 percent. Seriál prilákal k obrazovkám v priemere 530-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.V cieľovej skupine 12-54 sa najlepšie darilo siedmej epizóde 3. série odvysielanej v utorok 12. septembra, ktorá zaznamenala najvyšší septembrový rating rovných 9 percent a rovnako aj najlepší trhový podiel 30,5 percenta. V týchto výsledkoch sú započítaní aj diváci v trojdňovej oneskorenej sledovanosti, teda aj tí diváci, ktorí sa do troch dní po jeho odvysielaní k nemu vrátili v televíznom archíve.
V širšej cieľovej skupine 12+ odvysielala Markíza najúspešnejšiu časť vo štvrtok 21. septembra. Tá spolu s trojdňovou oneskorenou sledovanosťou k obrazovkám pritiahla ku obrazovkám 552-tisíc divákov. Priamo počas vysielania si rodinnú ságu pozrelo 514 tisícové publikum, ďalších 38 tisíc divákov si seriál pozrelo počas nasledujúcich troch dní v televíznom archíve.
Najúspešnejší týždeň od štartuVčera, vo štvrtok 5. októbra, si Dunaj, k vašim službám v rámci oboch hlavných cieľových skupín vychutnal absolútne najvyšší počet divákov od jeho januárového štartu.
Včerajšia štrnásta premiérová epizóda 3. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla doposiaľ rekordný rating 8,6 percenta a tretí najvyšší podiel na trhu 28,5 percenta v rámci všetkých troch doterajších sérií (keďže v tomto prípade hovoríme o priamej sledovanosti, k týmto číslam ešte neskôr do celkovej sledovanosti pripočítajú ďalších divákov, ktorí si seriál pozrú do troch dní v archíve).
Dunaj tak nechal v závese svoju konkurenciu, seriál Nemocnica na TV Joj uhral podiel na trhu 16,1 percenta a zábavná šou Hit roka na Jednotke si pripísala trhový podiel 5,9 percenta. Dokonca si poradil aj s futbalom a to konkrétne zápasom Európskej konferenčnej ligy UEFA medzi mužstvami FC Spartak Trnava a Fenerbahçe Istanbul. Tento zápas získal trhový podiel na stanici Šport na úrovni rovných 11 percent.
"Rodinná sága včera pritiahla k obrazovkám absolútne rekordných 515-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 651-tisíc divákov," informoval PR Manažér televízie Lukáš Kočíšek.Keďže hovoríme pri Dunaji o jeho úspešnejšom týždni, tak výrazne zabodovala aj utorkový diel. Epizóda z 3. októbra sa rovnako v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším programom dňa. Trinásta premiérová epizóda 3. série v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,9 percenta a trhovým podielom 27,9 percenta.
Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine uhral podielom na trhu 13,9 percenta. Celkovo si rodinná sága pozrelo 491-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania mala táto epizóda dokonca zásah až 623-tisíc divákov nad 12 rokov.