Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám si aj včerajším výkonom pripísal v sledovanosti ďalší rekord. V utorok 10. októbra dosiahol v rámci hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 svoje doterajšie ratingové maximum. Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa z ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia záverečná pätnásta premiérová epizóda 3. série Dunaja dosiahla v komerčnej cieľovej skupine 12-54 od januárového štartu doposiaľ najvyšší rating 8,7 percenta a zároveň aj štvrtý najlepší podiel na trhu 28,3 percenta. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj sa oproti predchádzajúcim dielom vzkriesil a vytiahol svoj rating aj podiel na trhu do vyšších čísiei. Ratingom zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine 5,5 percenta a podielom na trhu vyskočil na 18,1 percenta. Seriál Ordinácia v Eifeli na Jednotke RTVS naopak zaspal a dosiahol podiel na trhu len na úrovni 3,1 percenta.Strhujúca rodinná sága včera pritiahla k obrazovkám Markízy 514-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čím dorovnala doposiaľ druhý najvyšší počet. Počet divákov pribudlo aj Nemocnici, keď odskočila od hranice 300 tisíc divákov. Včera ju sledovalo v univerzálnej cieľovke 359 tisíc divákov nad 12 rokov.
Druhé pásmo prime time-u skončilo v prospech Farmy. Tá uhrala v komerčnom publiku 12-54 rokov rating 3,9 percenta a podiel na trhu 24,2 percenta. Seriál Tomáš a Diana na Jojke s ratingom 2,9 percenta dosiahol trhový podiel 12,6 percenta.Kvôli zhoršenému počasiu pribudlo divákov pri obrazovkách aj podvečer. Seriálový hit Mama na prenájom na Markíza si v utorok pripísal v cieľovej skupine 12-54 rating 5,5 percenta a trhový podiel 25,3 percenta. Kuchárska šou Bez servítky na TV Joj podvečerný seriál naháňala, keď dosiahla rating 5,1 percenta a podiel na trhu 24,2 percenta. Vedomostná relácia Všade dobre, doma naj na Jednotke si uchmatla podiel na trhu 6,8 percenta.
Ďalšie príbehy hlavných hrdinov Mamy na prenájom si včera v univerzálnej cieľovke pozrelo 346-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky sledovalo 316 tisícové publikum a Všade dobre, doma nal sa dostalo takmer na 200 tisícovú hranicu (196 tisíc sledujúcich starších ako 12 rokov).Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali v rámci tejto sezóny druhý najvyšší rating 9,2 percenta a tretí najlepší trhový podiel 32,3 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta pritiahol k obrazovkám Markízy celkovo 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Pondelok s jesennými rekordmiRodinný seriál Pán Profesor na Markíza si podmanil v pondelok 9. októbra slovenské televízne obrazovky. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov mu prvenstvo uchmatol podvečerný seriál Mama na prenájom.
Piata premiérová epizóda aktuálnej 5. série Pána profesora s názvom „Hanblivka“ dosiahla v komerčnej cieľovej skupine doposiaľ druhý najvyšší jesenný rating 8 percent a rovnako aj druhý najlepší trhový podiel 27,7 percenta. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj zaostal ratingom 3,3 percenta, či podielom na trhu 11,4 percenta a film Vidiecky kabaret na Jednotke RTVS zaznamenal ešte nižší trhový podiel a to 6,8 percenta.
Seriálový počin s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách pritiahol k obrazovkám TV Markíza v rámci aktuálnej 5. série doteraz najvyšší počet sledujúcich, keď si ho zaplo 371 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Hranicu si pozrelo 241 tisícové publikum a Vidiecky kabaret na Jednotke sledovalo 173 tisíc divákov.Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá u komerčného publika s ratingom 4,5 percenta dosiahla podiel na trhu 24,4 percenta. Konkurenčnú zábavnú šou Inkognito si pripísala v rovnakej cieľovke rating 2,4 percenta a podiel na trhu išla na úroveň 11,7 percenta. V univerzálnom publiku celkovo sledovalo Farmu 232 tisíc divákov starších ako 12 rokov a Inkognito si zaplo 193 tisíc sledujúcich.
V rovnakej cieľovej skupine sa najsledovanejším nespravodajským programom pondelka stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Včerajšiu epizódu si pozrelo celkovo 378-tisíc divákov, čo je doposiaľ najlepší výkon v rámci 2. série. Bez servítky sledovalo v pondelok 313 tisíc divákov nad 12 rokov a Všade dobre, doma naj si zaplo 213 tisíc divákov.V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Mama na prenájom zatiaľ najvyšší jesenný rating 6 percent a trhový podiel 25,2 percenta. Bez servítky si v pondelok pripísal rating 5,1 percenta a trhovým podielom sa dostal na úroveň 21,4 percenta. Kvízová šou Všade dobre, doma naj uhrala podiel na trhu na úrovni 8,1 percenta.
Aj v pondelok bola celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli najvyšší pondelkový rating 8,4 percenta a priemerný podiel na trhu atakujúci magických 30 percenta, konkrétne 29,6 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 520-tisíc divákov starších ako 12 rokov.