StoryEditor

Slovensko varí vo veľkom. V stredu zdrvujúco viedlo Na nože, vyskočilo aj Bez servítky

12.10.2023, 16:09
Autor:
michmich

Včerajšiu premiérovú epizódu so špeciálnym hosťom Zdeňkom Pohlreichom si pozrelo doposiaľ najviac divákov od februárového štartu formátu, podvečerné vysielanie je ako na hojdačke.

Kuchárska reality šou Na nože,v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, sa týždeň čo týždeň teší rastúcemu diváckemu záujmu a prekonáva jeden rekord za druhým. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa celosvetovo úspešný formát v stredu 11. októbra stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Na nože.

A v univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov, teda aj tých nad 54 rokov, skončil ako najsledovansjší nespravodajský program dňa. Dokázali ho počtom divákov prekonať len Televízne noviny a Počasie Markízy. 

V komerčne cieľovej skupine 12-54 si šiesta premiérová epizóda 2. série Na nože pripísala doposiaľ najvyšší rating 9,4 percenta od februárového štartu šou a rovnako aj najlepší trhový podiel 35,8 percenta. Konkurenčný seriál Prokurátorka na TV Joj sa dostal prvou časťou odvysielanou po pol deviatej večer len na polovičný výkon.

image

Prokurátorka.

S ratingom 3,3 percenta uhral podiel na trhu len 12 percent. Druhému dielu z dvojporcie Prokurátorky sa darilo už lepšie, keď s ratingom 3,8 percenta poskočil na 18,5 percenta. RTVS na Jednotke vysielala film Vraždy na planine, s ktorým dosiahla v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 7,3 percenta. 

Bol ťaháchom Pohlriech? 

Šéfkuchár Martin Novák vo včerajšej časti navštívil reštauráciu v rodinnom penzióne Turista, ktorý sa nachádza pri Počúvadlianskom jazere neďaleko Banskej Štiavnice. Tentoraz si vzal na pomoc naozaj hviezdnu posilu, keď do podniku zavítal spolu s renomovaným českým šéfkuchárom Zdeňkom Pohlreichom, ktorý bol dlhé roky tvárou rovnakej šou pod názvom Ano, šéfe!

image

Bez servítky.

Túto epizódu si vychutnalo celkovo 431 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ absolútne najvyšší počet divákov. Medzitýždenne tak Na nože získalo na svoju stranu ďalších 70-tisíc divákov. Dva diely Prokurátorky sledovalo 215 a 225 tisíc divákov nad 12 rokov.

Film Vraždy na planine Laval si zaplo 243 tisíc divákov, čím oba diely Prokurátorky v univerzálnej cieľovej skupine odsunul až na tretie miesto. Tieto nepresvedčivé výsledky vyriešila Jojka tak, že presúva Prokurátorku na neskorší čas a od budúceho týždňa prinesie nový seriál Duch. 

V celkovom publiku dokázali Na nože preskočil len Televízne noviny a Počasie na Markíze. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo Televíznym novinám celkové stredajšie prvenstvo, keď si ich nenechalo ujsť 501-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala celkovo 458-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov.

image

Mama na prenájom.

U komerčného publika, medzi divákmi vo veku 12 až 54 rokov, dosiahli Televízne noviny rating 8,7 percenta a podiel na trhu 33,7 percenta a Počasie uhralo rating 7,7 percenta a trhový podiel 28,5 percenta. 

Podvečer sa včera otočili karty, keď kuchárska šou Bez servítky v komerčnej cieľovej skupine preskočila podvečerný romantický seriál Markízy. Mama na prenájom si pripísala v obchodne podstatnej cieľovej skupine rating 4,7 percenta a zabezpečila si podiel na trhu rovných 25 percent, Bez servítky vyskočilo na rating 5,1 percenta a na trhový podiel 27,4 percenta. Silný súboj týchto programov zatlačil kvízovu šou na Jednotke Všade dobre, doma naj v priemere len 7,4 percentnú sledovanosť. 

image

Všade dobre, doma naj.

V univerzálnom publiku si tesné líderstvo Mama na prenájom udržala, keď ju celkovo sledovalo 315 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, Bez servítky dosiahlo o 11 tisíc divákov menej a Všade dobre, doma naj si zaplo 175 tisíc divákov nad 12 rokov. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 12:58