Priniesť tento rok tretie pokračovanie úspešného formátu Pečie celé Slovensko sa znovu ukazuje pre verejnoprávneho vysielateľa ako veľmi úspešný ťah na bránku. A pritom hrozilo, že tento rok sa pekárskej šou ani nedočkáme.
RTVS bola celý rok v nepríjemnej situácii, keď netušila, s akým rozpočtom môže na celý počítať a či bude mať financie na to, aby priniesla najúspešnejší hit posledných dvoch rokov – Pečie celé Slovensko. To, že sa aj v ťažkej situácii rozhodla, že pekársku šou prinesie, jej vďační diváci vracajú záujmom o šou.Odliv divákov jej nespôsobil ani fakt, že sa televízia znovu rozhodla zariskoval a šou nepriniesla od začiatku jesennej vysielacej štruktúry. Tak ako po minulé roky, aj teraz naplánovala začiatok na október a bude šou vysielať až do vianočných sviatkov.
Kým prvé dva diely sa ešte trochu hľadali a v oboch podstatných cieľových skupinách držali krok s jojkárskou šou Česko Slovensko má talent, tak od minulého týždňa sa medzi oboma šou začali poriadne otvárať nožnice. Pečie celé Slovensko naskočilo na šprintérsky televízny maratón.
A rybník konkurencii vypiekla šou aj štvrtou epizódou, keď Talent a Farmu výrazne nechala v závese. Dokonca sa stalo Pečie celé Slovensko v komerčnom publiku nespravodajským víťazom celého víkendu a v univerzálnej cieľovke zdolalo aj spravodajstvo a vyskočilo celkovo na najvyššiu priečku víkendu.Štvrtá epizóda premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou dosiahla v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 rokov rating 7,7 percenta a podielom na trhu sa vyšplhala na 21,8 percenta. Jej priama konkurencia na komerčných staniciach výrazne zaostala.
Program Česko Slovensko má talent na Jojke zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine rating 5,9 percenta a trhový podiel uhral na úrovni 17,9 percenta. Farma s duelom na Markíze zaostala s ratingom 4,6 percenta a podielom na trhu 15,8 percenta.
V silnej konkurencii v univerzálnej cieľovej skupiny sledovalo reláciu v nedeľu 22. októbra až 489 tisíc divákov nad 12 rokov, medzitýždenne si polepšila v sledovanosti o takmer 30 tisíc divákov a stala sa absolútne najsledovanejším programom nie len dňa, ale celého víkendu.Česko Slovensko má talent sledovalo v rovnakej cieľovej skupine 352 tisícové publikum a duel dvoch Farmárov, ktorý z nich sa vráti na statok a ktorý pôjde domov, si pozrelo celkovo 271 tisíc divákov.