Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší silnému diváckemu úspechu a na včera si na konto pripísal ďalšie výrazné líderstvo. Vo štvrtok 26. októbra sa stal znovu v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia piata premiérová epizóda 4. série Dunaja dosiahla v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 rating 8,4 percenta a vysoký podiel na trhu 27,3 percenta. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj sa čoraz častejšie usádza na takmer polovičných výkonoch a problémy Dunaju nerobí ani zábavná talkšou RTVS Hit roka na Jednotke. Nemocnica uhrala v rovnakej cieľovej skupine rating 4,6 percenta a podielom na trhu sa zastavil na hranici 14,7 percenta. Hit roka si včerajšou epizódou pripísal 6,2 percenntý trhový podiel.Mimoriadne emotívna epizóda, v ktorej došlo k odhaleniu Jakubovej zrady a následne aj k poprave mladej Anežky za otrávenie nacistického pohlavára Dietricha, včera dorovnala svoj zatiaľ druhý najvyšší počet 516-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 599-tisíc divákov. Nemocnicu si v univerzálnom publiku divákov nad 12 rokov, teda aj starších nad 54 rokov, pozrelo 335 tisícové publikum a Hit roka sledovalo 184 tisíc divákov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma. Včerajšia epizóda zaznamenala rating 4 percentá a trhový podiel 21,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. TV Joj v tom čase vysielala politickú diskusie Na hrane s prezidentkou Zuzanou čaputovou. Relácia dosiahla rating 2,9 percenta a trhový podiel 13,5 percenta.Kým Markza s večerným programom znovu valcovala, podvečer jej až také nadšenie nerobí. Mama na prenájom posledné dni stráca náskok pred konkurenciou. Včera v komerčnej cieľovke zaznamenala rating rovných 5 percent a podiel na trhu 23,4 percenta. Sú to oveľa nižšie výkony, na aké bola zvyknutá hlavne počas prvej série začiatkom roka. Vtedy nemala problém atakovať, alebo preskočiť aj magický 30 percentný podiel na trhu.
Kuchárska šou Bez servítky na TV Joj dosiahla rating 5,3 percenta a vyskočila na 25,4 percentný podiel na trhu. Súťažná relácia na Jednotke Všade dobre, doma naj uhrala len 8,1 percentný trhový podiel.V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo Mamu na prenájom 347 tisíc divákov, Bez servítky uprednostnilo 331 tisícové publikum a aj súťaž Všade dobre, doma naj sa vyšplhala nad hranicu 200 tisíc. Prekonala ju o 14 tisíc divákov.