Po štvrtkovom výstrele dobového seriálu Dunaj, k vašim službám, výrazné vyliepšenie (už aj tak pozitívnych výsledkov sledovanosti) dosiahla aj sladká súťažná reality šou Pečie celé Slovensko. Včerajšia epizóda, v ktorej vyhrala titul pekár týždňa Katka a súťaž opustil najmladší účastník Adam, si vypliekla prvenstvo v sledovanosti. A to nie len v nedelu, ale aj celého víkendu a dokonca počtom divákov šliapala na päty seriálovému hitu Markízy.
V nedeľu večer ponúkla RTVS divákom šiestu epizódu premiérovej 3. série divácky obľúbenej šou Pečie celé Slovensko. V silnej konkurencii si reláciu nenechalo ujsť rekordných 548 tisíc ľudí v cieľovej skupine divákov nad 12 rokov. Relácia sa stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Konkurečné šou komerčných staníc za pekárskou šou vôbec nestíhali. Česko Slovensko má talent v rovnakej cieľovke sledovalo o 200 tisíc divákov menej, konkrétne si Jojku zaplo 348 tisíc divákov a Farma ešte menej a to 365 tisíc sledujúcich. Rovnako sa šou Pečie celé Slovensko darilo aj v cieľovej skupine 12-54, kde získala vysoký rating 9,1 percenta a trhový podiel rovných 26 percent. Farmársky duel medzi dvoma farmármi Petrom a Timom, uhral rating 4,4 percenta a dosiahol podiel 15,4 percenta. Šou Pečie celé Slovensko ratingom vyskočilo na 5,7 percenta a zabezpečilo si 17,7 percentný trhový podiel.Divákov k obrazovkám prilákala aj repríza piatej epizódy, ktorú Jednotka odvysielala v sobotu podvečer. Pozrelo si ju až 161 tisíc ľudí vo veku nad 12 rokov.