StoryEditor

Skupina Markíza zdražuje reklamu o viac ako 20 percent

07.11.2023, 10:33
  • Riaditeľ centra reklamy Markízy Juraj Máťuš predstavil upravený cenník reklamy na rok 2024.
  • Oproti tomuto roku s cenovým navýšením. Televízna reklama tak v rámci skupiny Markíza vzrastie o 21,3 percent.
  • Stále však ešte nie sú schopní zazmluvniť celý potenciál dopytu po televíznej reklame od zadávateľov.
  • Vieme aj to, prečo prišli so zmenou obchodnej cieľovej skupiny, či aké majú plány v programmingu na rok 2024.   
image

Skupina Markíza.

Skupina Markíza aktuálne predstavila budúcoročnú obchodnú politiku svojím obchodným partnerom. Budete aj tento rok zvyšovať cenu reklamy na rok 2024? 

Áno, aj v roku 2024 sme pripravili cenník, ktorý je oproti tomuto roku s cenovým navýšením. Televízna reklama tak v rámci skupiny Markíza vzrastie o 21,3 percent.

Cenové zvýšenie je medziročne nižšie, keďže tento rok sa nám podarilo lepšie vyvážiť dopyt po reklamnom priestore s jeho ponukou. Avšak stále ešte nie sme schopní zazmluvniť celý potenciál dopytu po televíznej reklame od zadávateľov.

Spôsobila navýšenie ceny reklamy hlavne inflácia? A očakávate, že by sa mohla výrazne zvyšovať aj budúci rok? 

Inflácia je len jednou časťou cenotvorby. Áno, vstupy išli zásadne hore v každom segmente národného hospodárstva a nevyhli sa ani produkcii programov a všetkých technologických a ľudských vstupov. Avšak toto je len jedna zložka. Druhú tvorí ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 06:25