Áno, aj v roku 2024 sme pripravili cenník, ktorý je oproti tomuto roku s cenovým navýšením. Televízna reklama tak v rámci skupiny Markíza vzrastie o 21,3 percent.
Cenové zvýšenie je medziročne nižšie, keďže tento rok sa nám podarilo lepšie vyvážiť dopyt po reklamnom priestore s jeho ponukou. Avšak stále ešte nie sme schopní zazmluvniť celý potenciál dopytu po televíznej reklame od zadávateľov.
Spôsobila navýšenie ceny reklamy hlavne inflácia? A očakávate, že by sa mohla výrazne zvyšovať aj budúci rok?
Inflácia je len jednou časťou cenotvorby. Áno, vstupy išli zásadne hore v každom segmente národného hospodárstva a nevyhli sa ani produkcii programov a všetkých technologických a ľudských vstupov. Avšak toto je len jedna zložka. Druhú tvorí ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.