Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší stále obrovskému diváckemu úspechu a na konto si pripísal ďalšie suverénne víťazstvo. V utorok 28. novembra sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Zároveň v univerzálnej cieľovej skupine 12+ pritiahol k obrazovkám absolútne rekordný počet divákov. V nedeľu sa zas darilo súťažnej šou Pečie celé Slovensko. Tieto dva programy sú, mimo spravodajstva, pre televízie istotou, keďže ich jednotlivé vydania štandardne sleduje viac ako pol miliónové publikum.
Dramatický Dunaj
Včerajšia predposledná štrnásta premiérová epizóda 4. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s doposiaľ tretím najlepším ratingom 9,2 percenta a nadpriemerným trhovým podielom 28,9 percenta. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal s ratingom rovných 5 percent a podielom na trhu 15,5 percenta. RTVS Dunaju včera konkurovala talianskym kriminálnym seriálom Fosca II, ktorý si pripísal 5,3 percentný trhový podiel.Celkovo rodinná sága pritiahla k obrazovkám od januárového štartu seriálu absolútne rekordných 558-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Aspoň na tri minúty si včerajšiu epizódu zaplo až 712-tisíc divákov. Nemocnicu sledovalo 346 tisícové publikum a seriál Fosca II 184 tisíc divákov nad 12 rokov.
Včera sa po Dunaji darilo aj nasledne odvysielanej reality šou Farma, v ktorej sa jeden z favoritov na celkové vížazstvo Adam rozhodol opustiť farmu po predchádzajúcej šikane. Dramatické a emotívna epizóda zaznamenala rating 4,8 percenta a doposiaľ tretí najvyšší trhový podiel 27,2 percenta v cieľovej skupine 12-54. V univerzálnej cieľovke sledovalo Farmu 295 tisíc divákov nad 12 rokov.RTVS ovláda nedeľný prime-time
RTVS sa darilo v prime-time počas víkendu, ale najviac zabodovala jej nedeľná šou, ktorá rovnako ako Dunaj, smeruje do finále. Tretia séria šou Pečie celé Slovensko je nedeľným lídrom v univerzálnej aj komerčnej cieľovej skupine. Deviatu epizódu si pozrelo až 542 tisíc divákov a relácia sa opäť stala celkovo najsledovanejším programom dňa.
Jojka vysielala ďalšiu časť šou Česko Slovensko má talent, ktorú si pozrelo 347 tisícové publikum divákov starších ako 12 rokov a farmársky duel na Markíze si zaplo 303 tisíc divákov.Pekárskej šou sa rovnako darilo aj v komerčnej cieľovej skupine 12-54, kde získala rating 8,8 percenta a trhový podiel až 24,4 percenta, čím sa rovnako aj v tejto cieľovej skupine stala tak isto najúspešnejším programom dňa. Oba silné programy komerčných staníc nechalo Pečie celé Slovensko výrazne za sebou.
Jojkárska šou Česko Slovensko má talent sa dostala na rating 5,7 percenta a zabezpečila si tak 17,3 percentný podiel na trhu a Markizácky Farma duel si zapísal 5,2 percentný rating a trhovým podielom sa dostal na rovných 18 percent.Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA