Jarná televízne séria sa začína rozbiehať, televízie pridávajú do programu nové série svojich osvedčených programov, aj televízne premiéry. Kým v nedelu dosiahla RTVS prvý hit roka s Časom nádejí, včera Jojka so staronovým programom zažila nepríjemný šok.
Jojka včera v prime-time poslala do boja o priazeň televízneho diváka zábavno-súťažnú reláciu Heslo. Ide pritom o vynovenú verziu, keďže Jojka to so slovenskou verziou šou amerického formátu Password skúšala už pred piatimi rokmi. Heslo vysielala už od júla 2017 do júna 2018. Relácii sa však nedarilo, najskôr ju televízia presunula s prime-timeu do neskoršieho času, až nakoniec sa po roku vysielania s ňou rozlúčila.
Po piatich rokoch sa rozhodla reláciu v pozmenej verzii vrátiť do vysielania. Pôvodného moderátora Milana „Juniora“ Zimnýkovala vystrielala Jasmina Alagič Vrbovská. V šou súťažia dve dvojice zložené z jedného súťažiaceho a jednej známej osobnosti v hádaní slov pomocou jednoslovnej nápovedy.Návrat s týmto programom Jojke však nevyšiel. Heslo vo vynovenej komerčnej cieľovej skupiny 13-55 ročných divákov dosiahlo podiel na trhu len 9,8 percenta. Priemer stanice v prime time sa pritom hýbe až okolo 20 percent. Heslo sa tak včera výkonom zaradilo ku repríze komédie Utorkový klub na RTVS, ktorá uhrala 8,9 percentný podiel na trhu. Najviac sa darilo českej komédii Želanie k narodeninám na Markíze, ktorá si s ratingom 7,9 percenta pripísala podiel na trhu rovných 28 percent.
Aj v univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov (kde rátajú aj divákov starších ako 55 rokov) najviac sledovalo film Želanie k narodeninám. Zaplo si ho 395 tisíc divákov. Film Utorkový klub na Jednotke sledovalo 221 tisícové publikum a Heslo pozeralo len 182 tisíc divákov nad 12 rokov.Mama na prenájom mala viac divákov ako večerný program
Silný súboj sa očakával aj podvečer. Televízie sa totiž vrátili k svojmu klasickému programu. RTVS na Jednotke po vianočných sviatkoch priniesla súťaž Všade dobre, doma naj, Markíza sa vrátila s novými epizódami tretej série jej televízneho hitu Mama na prenájom a Jojka zaradila do vysielania nové časti obľúbenej šou Bez servítky.
Znovu sa najviac darilo televíznemu lídrovi, keďže najviac divákov malo pokračovanie podvečerného seriálu Mama na prenájom. V obchodnej cieľovke 13-55, na výsledky ktorej predávajú komerčné stanice reklamu, dosiahol seriál rating 6,5 percenta a podiel na trhu mu išiel na 25,2 percenta. Kuchárska šou, v ktorej tento týždeň účinkuje päť šéfkuchárov, uhrala rating 5,6 percenta a podielom sa dostala na premier stanice, teda 21,9 percenta.Súťaž Všade dobre, doma naj sa vrátila do vysielania na číslach, ktoré dosahovala aj v jesennej vysielacej štruktúre a teda podiel na trhu si pripísala 7,2 percenta. V univerzálnom publiku celkovo sledovalo Mamu na prenájom 421 tisícové publikum, Bez servítky si pozrelo 334 tisíc divákov a Všade dobre, doma naj si zaplo 226 tisícové publikum divákov nad 12 rokov. Mama na prenájom sa tak stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
Viac divákov ako Mama na prenájom mali už len spravodajské programy Markízy a Jojky. No len Počasie a Televízne noviny Markízy dokázali včera vyskočiť nad polmiliónové publikum. Počasie v univerzálnom publikum prilákalo ku obrazovkám celkovo 530 tisíc divákov nad 12 rokov a Televízne noviny sledovalo ešte o tisíc divákov viac (531 tisíc). Obom spravodajským programom sa najviac darilo aj v komerčnej cieľovke 13 až 55 ročných divákov, kde Počasie dosiahlo rating 9,3 percenta a podiel na trhu 28,3 percenta a Televízne noviny uhrali rating 8,8 percenta a takmer totožný trhový podiel 28,4 percenta.