Obľúbený podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom na obrazovkách televízie Markíza zabodoval aj s druhou časťou v utorok 9. januára. V porovnaní s pondelkovým úspešným štartom 3. série si ešte viac polepšil a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si Mama na prenájom včera pripísala rating 7,2 percenta a nadpriemerný trhový podiel 27,6 percenta. Z hľadiska ratingu si tak v porovnaní s pondelkom seriálový hit polepšil o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu mu narástol o 2,4 percentuálneho bodu.Konkurenčné šou Bez servítky na TV Joj a súťažná relácia Všade dobre, doma naj na Jednotke za Mamou na prenájom zaostali. Kuchárska šou na Jojke dosiahla rating 5,6 percenta a podiel na trhu 21,5 percenta. Všade dobre, doma naj s moderátorom Martinom Nikodýmom uhrala len 7,1 percentný podiel na trhu. Podvečer v spoločnosti Mamy na prenájom si vybralo celkovo 418 tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky sledovalo 343 tisíc divákov a súťažná relácia na Jednotke uprednostnilo 225 tisícové publikum.
Celkovo najviac divákov si v utorok v rámci komerčnej cieľovej skupiny 13-55 pozrelo večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,8 percenta/podiel na trhu 26,5 percenta) a Počasie (rating 7,3 percenta/trhový podiel 24,3 percenta). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta na Markíze sledovalo 483-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aktuálne informácie o počasí trhový líder sprostredkoval 461 tisíc divákom pri obrazovkách.V prime-time sa najviac darilo novému talienskemu kriminálnemu seriálu Viola na TV Joj. Novinka sa v obchodnej cieľovke 13-55 odprezentovala ako víťaz večera, ale zabodovala skôr vlažne, teda pod priemerom stanice. Viola si pripísala rating 5,2 percenta, čím si zabezpečila 17,7 percenntný podiel na trhu. Aj Markíza ponúkla kriminálny seriál, ale tentoraz z pera českých autorov, Polícia Modrava. Ten uhral rating 4,5 percenta a podiel na trhu na úrovni 15,4 percenta. Jednotka odvysielala český kriminálny dvojdielny thriller Vysoká hra s ktorým dosiahla 10,5 percentný podiel na trhu.
V univerzálnej cieľovke si Viola celkovo pozrelo 398 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Divákov si udržal aj druhý diel, ktorý Jojka odvysiela hneď po skončení prvého. Sledovalo ho 318 tisíc divákov. Políciu Modrava si zaplo 274 tisícové publikum a Veľkú hru na prvom okruhu RTVS sledovalo 183 tisíc divákov.