Stávka na leto, more, slnko, teplé počasie a kriminálne napäťie bola zjavne pre Jojku treba do čierneho v tomto slovenskom mrazivom počasí. Šesťdielna koprodukčná miniséria z letného prostredia jadranskej riviéry a pobrežnej polície včera s úspechom odštartovala svoje vysielanie v programe TV JOJ.
Prvý diel včera na TV JOJ dosiahol rating 6,1 percenta a 20,9 percentný podiel na trhu v komerčnej cieľovke 13-55. Aj keď krimi seriál uhral len priemer televíznej dvojky, hravo mu to stačilo na to, aby zdolal 10. januára všetky večerné programy televíznych staníc na Slovensku a pripísal si titul najsledovanejšieho nespravodajského programu v univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov.Markíza proti novinke Jojky poslala do boja o priazeň divákov premiéru filmu o sestrách Williamsových a RTVS vysielala film rovnako s krimi tématikou Vraždy v Cayenne. Snímka Kráľ Richard: Zrodenie šampiónok na Markíze urhal rating 2,9 percenta, čím si pripísala podiel na trhu rovných 14 percent. Vraždám v Cayenne sa darilo ešte menej, keď dokázali získať len 6,4 percentný trhový podiel.
Stále pri silePodvečer znovu dokázala svoju silu tretia séria Mamy na prenájom, keď dosiahla v komerčnej cieľovke 13-55 rating 6,7 percenta, čím si zabezpečila podiel na trhu 25,6 percenta. Týmto výkonom predbehla v danej cieľovej skupine aj večerný program všetkých televízií a pripísala si titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa u mladšieho publika.
Kuchárka šou Bez servítky uhralo o percento nižší rating (5,7 percenta) a podielom sa dostalo na 21,8 percenta. Podvečerná súťaž Jednotky Všade dobre, doma naj zaznamenala len 6,4 percentný trhový podiel.
V univerzálnom publiku sledovalo celkovo Mamu na prenájom 417 divákov nad 12 rokov, Bez servítky si zaplo 355 tisícové publikum a na súťaž Všade dobre, doma naj bolo zvedavých 233 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.Celkovo najviac divákov mali v oboch cieľových skupinách dva hlavné spravodajské programy Markízy Televízne noviny (cieľovke 13-55 rating rovných 8 percent/26,5 percenta) a Počasie (cieľovka 13-55 7,8 percenta/24,7 percenta). Na aktuálne informácie z domova a zo sveta sledovalo 493 tisíc divákov nad 12 rokov a jediným programom dňa, ktorý pozeralo cez pol miliónové publikum bolo Počasie. Informácie o počasí si pozrelo 501 tisíc divákov starších ako 12 rokov.