Najsledovanejšie nespravodajské programy 10. januára.
StoryEditor

Novinka Na vlnách Jadranu lídrom primetime. Podvečer stále patrí Mame na prenájom

11.01.2024, 16:10
Autor:
michmich

Jediný program dňa, ktorý si pozrelo viac ako pol milióna divákov nad 12 roko, bolo Počasie na Markíze.

Stávka na leto, more, slnko, teplé počasie a kriminálne napäťie bola zjavne pre Jojku treba do čierneho v tomto slovenskom mrazivom počasí. Šesťdielna koprodukčná miniséria z letného prostredia jadranskej riviéry a pobrežnej polície včera s úspechom odštartovala svoje vysielanie v programe TV JOJ. 

image

Na vlnách Jadranu.

Prvý diel včera na TV JOJ dosiahol rating 6,1 percenta a 20,9 percentný podiel na trhu v komerčnej cieľovke 13-55. Aj keď krimi seriál uhral len priemer televíznej dvojky, hravo mu to stačilo na to, aby zdolal 10. januára všetky večerné programy televíznych staníc na Slovensku a pripísal si titul najsledovanejšieho nespravodajského programu v univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov.

Markíza proti novinke Jojky poslala do boja o priazeň divákov premiéru filmu o sestrách Williamsových a RTVS vysielala film rovnako s krimi tématikou Vraždy v Cayenne. Snímka Kráľ Richard: Zrodenie šampiónok na Markíze urhal rating 2,9 percenta, čím si pripísala podiel na trhu rovných 14 percent. Vraždám v Cayenne sa darilo ešte menej, keď dokázali získať len 6,4 percentný trhový podiel. 

image

Mama na prenájom

Stále pri sile 

Podvečer znovu dokázala svoju silu tretia séria Mamy na prenájom, keď dosiahla v komerčnej cieľovke 13-55 rating 6,7 percenta, čím si zabezpečila podiel na trhu 25,6 percenta. Týmto výkonom predbehla v danej cieľovej skupine aj večerný program všetkých televízií a pripísala si titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa u mladšieho publika.

Kuchárka šou Bez servítky uhralo o percento nižší rating (5,7 percenta) a podielom sa dostalo na 21,8 percenta. Podvečerná súťaž Jednotky Všade dobre, doma naj zaznamenala len 6,4 percentný trhový podiel. 

image

Všade dobre, doma naj

V univerzálnom publiku sledovalo celkovo Mamu na prenájom 417 divákov nad 12 rokov, Bez servítky si zaplo 355 tisícové publikum a na súťaž Všade dobre, doma naj bolo zvedavých 233 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. 

Celkovo najviac divákov mali v oboch cieľových skupinách dva hlavné spravodajské programy Markízy Televízne noviny (cieľovke 13-55 rating rovných 8 percent/26,5 percenta) a Počasie (cieľovka 13-55 7,8 percenta/24,7 percenta). Na aktuálne informácie z domova a zo sveta sledovalo 493 tisíc divákov nad 12 rokov a jediným programom dňa, ktorý pozeralo cez pol miliónové publikum bolo Počasie. Informácie o počasí si pozrelo 501 tisíc divákov starších ako 12 rokov.     

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 08:59