StoryEditor

Mama na prenájom nechala včera v závese aj ponuku všetkých večerných programov

12.01.2024, 12:00

Viac divákov ako podvečerný seriálový hit Markízy dokázali prilákať ku obrazovkám len spravodajské programy komerčných staníc.

Mama na prenájom sa po návrate s treťou sériou darí, včera dokonca dosiahla lepšie výsledky, ako mali večerné programy. Zaujímavosťou je, že včera sa jej výrazne priblížila aj konkurenčná kuchárska šou Bez servítky.  

Seriál Mama na prenájom na obrazovkách televízie Markíza zabodovala aj vo štvrtok 11. januára a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Mama na prenájom.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si Mama na prenájom včera pripísala rating 6,5 percenta a trhový podiel 25,2 percenta. Šou Bez servítky síce prvé tri dni v novom roku za Mamou na prenájom nestíhala, no včera ju už dobehla. Zaostala za seriálom len kozmeticky a to s ratingom 6,3 percenta a podielom na trhu 24,9 percenta. Súťažná relácia Všade dobre, doma naj na Jednotke dokázala vyskočiť len na 7,7 percentný trhový podiel. 

Podvečer si v univerzálnej cieľovke Mamu na prenájom pozrelo celkovo 406 tisíc divákov starších ako 12 rokov, Bez servítky sledovalo 363 tisícové publikum a Všade dobre, doma naj si zaplo 238 tisíc divákov.  

image

Taliansky seriál Viola.

V prime-time boli sily tiež vyrovnané. Nový talianksky seriál s kriminálneho prostredia Viola, ktorý v novom roku priniesla TV Joj, nedosiahol výkony jej utorkových prvých epozód a preto sa viac vyrovnal s konkurenciou. Viola sa v obchodnej cieľovke 13-55 prepracovala na rating 4,2 percenta, čím si zabezpečila 14,4 percentný podiel na trhu.

Markíza ponúkla rovnako ďalší diel kriminálneho seriálu Polícia Modrava. So štvrtkovou epizódou uhrala rating rovné 4 percentá a podiel na trhu na úrovni 13,7 percenta. V prípade výkonov sledovanosti oboch týchto seriálov ide o výrazný podpriemer oboch komerčných staníc. Jednotka odvysielala glosátorskú šou Hit roka, s ktorou podielom na trhu vyskočila na 9,9 percenta. 

image

Polícia Modrava.

V univerzálnej cieľovke si seriál Viola celkovo pozrelo 349 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, Políciu Modrava si zaplo 271 tisícové publikum a Hit roka na prvom okruhu RTVS sledovalo 210 tisíc divákov.

Celkovo najviac divákov mali v oboch cieľových skupinách spravodajské programy oboch komerčných staníc. No na prvých troch priečkach skončili Televízne noviny Markízy, ktoré v cieľovke 13-55 dosiahli rating 8,4 percenta a podiel na trhu 28,3 percenta a Počasie, ktoré uhralo rating 8,1 percenta a 25,5 percentný trhový podiel a Krimi na Jojke, ktoré si pripísali rating 7,2 percenta a podiel na trhu na úrovni 24,4 percenta.

image

Hit roka.

Aktuálne informácie z domova a zo sveta sledovalo 508 tisíc divákov nad 12 rokov a bol to tak jediný program, ktorý dosiahol nad pol miliónové publikum. Informácie o počasí na Markíze si pozrelo 487 tisíc divákov starších ako 12 rokov a reportáže z krimi prostredia si zaplo 465 tisícové publikum.  

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. december 2024 07:48