Dvojčíslo Eurotelevízie prinieslo 200 strán kvalitného čítanie na celé sviatky s tipmi na najlepšie filmy a seriály počas Vianoc. „Tešíme sa, že vianočná Eurotelevízia bola aj tento rok tým najlepším spoločníkom pre takmer 180 000 domácností na Slovensku,“ povedal strategický a marketingový riaditeľ spoločnosti Mafra Slovakia, a. s., Ivan Netík.
„Našej redakcii sa podarilo pripraviť čitateľsky atraktívne číslo a výborný predaj vianočnej Eurotelevízie je dôkazom, že napriek zložitej a ekonomicky ťažkej dobe kvalitný produkt nájde ocenenie u zákazníkov. Eurotelevízia je tu už takmer 60 rokov, čo je tradícia, na ktorej staviame. Úspech vianočného dvojčísla nás úprimne teší a motivuje do ďalšej práce,“ povedala šéfredaktorka Eurotelevízie Teresa Moroňová.
Týždenník Eurotelevízia je najstarší programový týždenník, vychádza od roku 1965. V roku 2023 oslávila 58. výročie na trhu. V minulosti ju čitatelia poznali pod pôvodným názvom Televízia, predpona Euro sa začala používať od roku 1991.
Magazín patrí pod vydavateľstvo Mafra Slovakia, a. s., ktoré okrem iných titulov vydáva denník Hospodárske noviny, týždenníky Téma, Rytmus života či mesačníky Evita a Čarovné Slovensko.
Vo vydavateľskom dome Mafra Slovakia vychádza aj ďalší úspešný programový titul – dvojtýždenník TV MAX, ktorý má priemerný predaj viac ako 100 000 výtlačkov a podľa prieskumu MML mu patrí prvé miesto najčítanejších titulov vo svojom segmente.
Do portfólia vydavateľstva patrí viac ako 50 tlačených titulov, okrem toho prevádzkuje niekoľko webových stránok vrátane www.hnonline.sk., www.brainee.sk a www.svetevity.sk.