Krátko pred Vianocami prišla do mediálnej agentúry Zenith potešujúca správa. Zenith sa stal víťazom výberového konania a bude od roku 2024 opätovne zabezpečovať celkovú mediálnu stratégiu, plánovanie a nákup médií pre klienta OBI, s ktorým agentúra spolupracovala už v minulosti.
Počas niekoľkomesačného výberového konania vo viacerých krajinách Európy sa slovenskému Zenithu podarilo presvedčiť zástupov OBI o svojich kvalitách a skúsenostiach. Benjamin Schulz-Adamos, vedúci oddelenia médií a programatickej reklamy v OBI to zhodnotil: „Tím, nápady a inovácie prezentované počas výberového konania nás utvrdili, že spolu s agentúrou Zenith budeme prinášať efektívne riešenia, aby sa OBI posolstvá dostali k relevantným cieľovým skupinám.“
Ďalší klient
Do nového roka 2024 vstupuje Zenith s ďalšou novinkou. S komunikačnou skupinou Publicis Groupe, s ktorou má Zenith dlhodobú afiliačnú zmluvu, rozširuje agentúra Zenith strategickú spoluprácu a bude pre skupinu a jej jednotlivé divízie zabezpečovať nákup mediálneho priestoru na Slovensku.
Klienti Publicis Groupe Slovakia tak budú môcť plnohodnotne využívať silu a skúsenosti tretieho najväčšieho mediálneho nákupného domu na Slovensku. Ako hovorí Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pre strednú Európu:
“Publicis Groupe na Slovensku v posledných rokoch rastie dvojciferným tempom, a to ako z hľadiska počtu zamestnancov, tak aj obratu.S našou skupinou prinášame slovenským klientom silné mediálne skúsenosti a zázemie jednej z najväčších mediálnych skupín na svete. Naša dlhoročná spolupráca s agentúrou Zenith týmtoprinesie ďalšie možnosti rozvoja a spoločný nákup médií tak ponúkne klientom skupiny ďalšie výhody a efektívnejšie marketingové kampane“.