Televízie Markíza nenechala nič na náhodu a priniesla novú sériu svojho najsledovanejšieho seriálového hitu so silnými dejovými zvratmi. Nie len že musia hrdinovia seriálu zažívať ťažké vojnové časy, komplikujú sa im aj medziľudské vzťahy. A diváci sa seriálu zjavne nevedia nabažiť.
Druhá epizóda seriálu Dunaj, k vašim službám priniesla vo štvrtok 25. januára televíznemu lídrovi ešte lepšie výsledky sledovanosti, ako utorková štartovacia epizóda po dvojmesačnej prestávke. Aj druhá časť včera ovládla obrazovky a stala sa v oboch podstatných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V závese nechala dokonca aj všetky spravodajské programy.Dobová rodinná sága si v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55, vylepšila, oproti prvej epizóde, rating o 0,6 percenta (8,3 percenta) a rovnako aj trhový podiel o 1,5 percenta na výrazných 27,9 percenta. Nemocnica na TV Joj zaznamenala rating 4,6 percenta (aj tento seriál si vylepšil rating oproti utorkovej epizóde o 0,4 percenta) a podielom na trhu išla na 14,3 percenta (pred dvoma dňami dosiala len 13,1 percenta).
Verejnoprávna Jednotka priniesla reláciu Hit roka, s ktorou uhrala len 7,4 percentný trhový podiel. No treba podotknúť, že výsledky obchodnej cieľovej skupiny nie sú pree RTVS až tak podstatné.Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám Markízy celkovo 519-tisíc divákov starších ako 12 rokov (od utorkovej epizódy mu pribudlo 12 tisíc divákov), Nemocnicu si pozrelo 336 tisícové publikum (oproti prvej epizóde jej pribudlo 23 tisíc divákov) a Hit roka sledovalo 185 tisíc divákov nad 12 rokov.
Markíze sa výrazne darí aj s podvečerným rodinným seriálovým hitom Mama na prenájom. V komerčnej cieľovej skupine 13-55 si včerajšia epizóda pripísala rating 6,3 percenta a trhový podiel dosiahla 26,6 percenta. Kuchárska šou na TV Joj Bez servítky zaznamenala rating 4,4 percenta, čo jej prinieslo 18,6 percentný podiel na trhu. Súťažná relácia Všade dobre, doma naj na Jednotke dosiahla trhový podiel 10,6 percenta. V spoločnosti Mamy na prenájom trávilo včerajší podvečer celkovo 378 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Bez servítky si zaplo rovné 300 tisícové publikum. Od nového roku sa výraznejšie darí aj súťažnej relácii Všade dobre, doma naj. Ešte počas jesenných častí si reláciu zapínalo približne 200 tisícové publikum a napríklad včera bolo na reláciu s Martinom Nikodýmom zvedavých až 266 tisíc divákov nad 12 rokov.Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Od 1. 1. 2024 sú dáta analyzované v novej komerčnej cieľovej skupine 13-55. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA