Čas nádejí ide v šľapajách ďalšieho dobového seriálu, tentoraz z dielne Markízy Dunaj, k vašim službám. Aj novému seriálovému projektu RTVS proti predchádzajúcej epizóde pribudli pri obrazovkám ďalší diváci.
Oba projekty majú spoločné okrem toho, že spracovávajú v deji historické slovenské udalosti aj to, že mimo športu a spravodajstva sú aktuálne bezkonkurenčne najsledovanejšie programy Slovenska.
Navyše oba seriálové projekty sú zároveň jediné nešportové a spravodajské relácie na televíznom trhu, ktoré neklesnú sledovanosťou pod polmiliónové publikum.
Štvrtá epizóda Času nádejí včera celkovo zaujala v univerzálnej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov v priemerne 513 tisícové publikum a od predchádzajúcej epizódy nabral seriál ďalších päťtisíc divákov.I keď sa RTVS nefokusuje na komerčnú cieľovú skupinu 13 až 55 ročných divákov (na ňu predávajú reklamu hlavne súkromné stanice), medzitýždenne porástol seriál Času nádejí aj tam. Uhral rating 7,5 percenta a podielom na trhu sa dostal na úroveň 20,6 percenta. No ani tento zaujímavý výkon seriálu nestačil k tomu, aby si uchmatol titul nespravodajský líder dňa.
Zaúradovala totiž TV Joj so svojím zahraničným filmom Lamborghini. Vystrelila s ním na rating 8,4 percenta a podielom na trhu išla na 25,7 percenta. Trojkou na trhu v tomto čase bola Markíza s reprízou filmu Mrazivá pomsta s ratingom 5,2 percenta a 17,5 percentným trhovým podielom.
V už spomínanej univerzálnej skupine ale oba zahraničné filmy za slovenským seriálovým počinom RTVS absolútne nestíhali. Mrazivú pomstu si celkovo zaplo len 245 tisíc divákov nad 12 rokov a Lamborghini sledovalo 338 tisícové publikum.Celkovo najsledovanejším programom nedele boli Noviny Joj, ktoré sledovalo v univerzálnej cieľovke až 530 tisíc divákov a týmto výkonom nechali za sebou aj konkurenčné spravodajské programy Markízy. Tie však zabodovali v komerčnej cieľovej skupine divákov v rozmedzí 13 až 55 rokov.
Počasie Markízy dosiahlo rating až 9,6 percenta a podiel na trhu 17 percent a Televízne noviny uhrali rating rovných 9 percent a 26,9 percentný podiel na trhu. Celkovo sledovalo informácie o počasí na Markíze 487 tisíc divákov nad 12 rokov a Televízne noviny si zaplo 502 tisícové publikum. Noviny Joj v komerčnej cieľovke zaostali o jeden ratingový bod za Televíznymi novinami Markízy a podiel na trhu si pripísali na úrovni 23,3 percenta.Nnajsledovanejšou nedeľnou politickou debatou bolo O 5 minút 12, ktoré si na Jednotke a spravodajskej:24 malo dokopy v priemerne pozrieť 480 tisíc divákov staších ako 12 rokov a Na telo na TV Markíza si celkovo sledovalo 446 tisícové publikum.