Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám si včerajšou sledovanosťou pripísal ďalšie zaujímavé výkony. V utorok 30. januára sa znovu stal v oboch hlavných cieľových skupinách suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Včerajšia tretia premiérová epizóda 5. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala rating rovných 9 percent a nadpriemerný podiel na trhu šplhajúci sa ku magickej hranici 30 percent (konkrétne 28,1 percenta). Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovke uhrala podiel na trhu 16,9 percenta. Jednotka vysielala ďalšiu časť z trojdielneho filmu Docent, s ktorým sa dostala v komerčnej cieľovej skupine len na úroveň 7,2 percentného trhového podielu.
Rodinná sága na Markíze včera pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 526-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Jojkrásku Nemocnicu si pozrelo 363 tisícové publikum a Docent na Jednotke si zaplo 208 tisíc divákov.Druhým najsledovanejším nespravodajským programom utorka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 7,6 percenta a trhový podiel 27,9 percenta v cieľovej skupine 13-55. Šou Bez servítky na Jojke v rovnakej cieľovej skupine dosiahla ratig 5,5 percenta a podiel na trhu uhrala 20,3 percenta.
Prvý kanál RTVS vysielal podvečer najskôr prvý diel Duelu šampiónov a potom preberajúcu sa súťažnú reláciu Všade dobre doma naj. Duel šampiónov v komerčnej cieľovke dosiahol trhový podiel 11,4 percenta a súťaž s Martinom Nikodýmom mala 8,5 percentný podiel na trhu. RTVS sa však orientuje hlavne na výsledky univerzálnej cieľovke skupiny 12+.Ďalšie príbehy hlavných hrdinov si včera pozrelo 435-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Kuchársku šou Bez servítky na Jojke sledovalo 335 tisíc divákov nad 12 rokov, Duela šampiónov prilákal 336 tisícové publikum a Všade dobre, doma naj zaujal 265 tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupiny všetkých divákov pri obrazovkách starších ako 12 rokov.
Divácky najúspešnejším spravodajským programami dňa sa v utorok v cieľovej skupine 13-55 stal večerné spravodajské relácie TV Markíza Televízne noviny (rating 8,2 percemta/podiel na trhu 26,8 percenta), a TV Joj Krimi (rating 7,5 percenta/trhový podiel 24,7 percenta). Obe relácie si nenechalo ujsť 486-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.