StoryEditor

Novinky valcujú. Cez víkend zaujali Vtip za stovku a Čas nádejí, včera Zrada rekordná

06.02.2024, 14:10
Autor:
redred

Prvá časť nového dramatického seriálu TV Markíza si včera uchmatla trojnásobný trhový podielom oproti konkurencii, zaplo si ju vyše 700-tisíc divákov.

Televízia Markíza v pondelok 5. februára úspešne odštartovala svoju jarnú seriálovú novinku. Dramatický seriál s názvom Zrada sa uviedol ako suverénny víťaz pondelkového večera a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Mimo spravodajstva a športu mu tiež patrí status doposiaľ divácky najúspešnejšieho programu od začiatku roka.

V hlavnej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 13-55 dosiahla prvá epizóda Zrady rating 9,8 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,3 percenta. Konkurenčnä zábavnú šou Inkognito na TV Joj preskočila s viac než trojnásobne vyšším podielom na trhu. Inkognito dosiahlo trhový podiel rovných 10 percent v rovnakej cieľovej skupine. Priamy prenos eventu Športovec roka 2023 oslovil na Jednotke RTVS 6,5 percent divákov pri obrazovkách v rozmedzí veku 13 až 55 rokov.

image

Tvorcovia tvrdia, že sa Zrada dostane divákom pod kožu.

Presvedčivý herecký výkon Kláry Issovej a Milana Ondríka pritiahol k obrazovkám celkovo 589-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania atraktívna seriálová novinka zasiahla až 706-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). "Na konte už má aj prvé mimoriadne pozitívne novinárske recenzie a fantastickej odozve sa teší tiež v komentároch a diskusiách na sociálnych sieťach," pochválil novinku PR manažér TV Markíza Lukáš Kočíšek.

Ak vás zaujímajú podrobnosti o seriáli Zrada, tak si to môžete pozrieť v našom článku. O pár dní vám prinesieme rozhovor s producentkou TV Markíza Alexandrou Dubovskou, ktorá prezradila zaujímavé informácie z natáčania Zrady. 

image

Čas nádejí

Víkend rovnako prial novinkám

Rovnako sa darilo posledné dni aj ďalším dvom tohtoročným novinkám. V nedeľu 4. februára ponúkla RTVS divákom na Jednotke piatu epizódu pôvodného 8-dielneho historického seriálu Čas nádejí. V prime-time si ju pozrelo 501 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čím sa relácia stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Stále sa drží nad polmiliónovou hranicou sledovanosti, čo z Času nádejí robí popri Dunaji, k vašim službám, Mame na prenájom a najnovšie aj Zrade, jeden z najúspešnejších seriálov súčasnosti.  

Seriál bol lídrom aj v cieľovej skupine 13-55 s ratingom 7,5 percenta a trhovým podielom 20,2 percenta. Konkurenčné filmy komerčných staníc zanechal za sebou. Bedman: Supersmoliar na TV JOJ uhral rating 6,1 percenta a podielom išiel na 18,5 percentný trhový podiel. Akčný film Blíženec na Markíze skončil s ratingom 4,6 percenta a podielom na trhu na 15,2 percenta. 

image

Vtip za stovku.

Počas piatkového večera mimo spravodajských relácií najviac divákov prilákala ku obrazovkám najnovšia zábavná show Vtip za stovku na TV JOJ. V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo Vtip za stovku 348 tisíc divákov, jubilejné 200. vydanie zábavnej relácie MIlujem Slovensko si pozrelo 331 tisícové publikum a film Harry Potter a Fénixov rád si zaplo 181 tisíc divákov.

U mladšieho publika, v obchodnej cieľovej skupine divákov medzi 13 až 55 rokov, sa však situácia otočila presne opačne. Film o mladom čarodejníkovi uhral rating rovných 5 percent a podielom na trhu išiel na 18,4 percenta, Milujem Slovensko zaostalo len o desatinu percentuálneho bodu, keď si pripísalo rating 4,9 percenta a 15,3 percentný trhový podiel a Vtip za stovku vyskočil na 4,6 percentný rating a dosialol 14,3 percentuálny podiel na trhu. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. február 2024 10:40