Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, sa v stredu 21. februára 2024 vrátila na obrazovky televízie Markíza víťazstvom. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát stal prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 hodine.
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa úvodná epizóda 3. série Na nože stala najsledovanejším programom dňa mimo spravodajstva. S dosiahnutým ratingom 8,2 percenta uhrala trhový podiel 27,1 percenta. Konkurenčná nemecká komédia Fakjú, pán profesor na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine vybojovala podiel na trhu 12,6 percenta. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy vo Finistère zaznamenal na Jednotke RTVS ešte nižší podiel na trhu a to 7,2 percenta.
Premiérovú epizódu o reštaurácii Pizza Pub Tank v Banskej Bystrici si pozrelo celkovo 397-tisíc divákov starších ako 12 rokov.Predchádzajúce tri dni jasné líderstvo diváckych hitov
V nedeľu 18. februára ponúkla RTVS divákom na Jednotke predposlednú epizódu pôvodného 8-dielneho historického seriálu Čas nádejí. V prime-time si ju pozrelo 513 tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov. Relácia sa tak stala celkovo najsledovanejším programom dňa.
V komerčnej cieľovej skupine divákov medzi 13 až 55 rokov však seriál predbehla akčná zahraničná repríza filmu Equalizer 2 na Markíze. Kým Čas nádejí dosiahol rating 7,2 percenta a podiel na trhu 20,8 percenta, tak akčná snímka Equalizer si pripísala 7,3 percentný rating a podielom na trhu sa vyšplhala na 26,8 percenta. Jojka vysielala zahraničný film Všetko, všade, naraz, s ktorým dosiahla len 8,8 percentný trhový podiel.Dramatická seriálová novinka Zrada v pondelok 12. februára na obrazovkách televízie Markíza aj so svojou treťou premiérovou epizódou potvrdila výrazný divácky záujem. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stala bezproblémovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol psychologický triler rating 8,7 percenta a výrazný trhový podiel 29,4 percenta. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj zaostala s podielom na trhu 10,5 percenta v rovnakej cieľovej skupine. Nemecká romantická komédia z atraktívneho prostredia filmových štúdií Továreň na syny oslovila na Jednotke len 5,6 percenta divákov pri obrazovkách.Herecký výkon Kláry Issovej a Milana Ondríka si v tretej časti Zrady pozrelo 551-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Inkognito pritiahlo ku obrazovkám 259 tisícové publikum a Továreň na sny sledovalo 93 tisíc divákov nad 12 rokov.
Ďalší obľúbený seriál - dobový romantický Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza vyhral utorkový deň, keď si 20. februára už tradične v oboch hlavných cieľových skupinách poradil s konkurenciou a stal sa najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.Deviata premiérová epizóda 5. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala rating 9,4 percenta a vysoký podiel na trhu rovných 29 percent. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj uhral polovičný výkon a to podiel na trhu 15,8 percenta. Český kriminálny seriál Miesto zločinu České Budějovice zaznamenal na Jednotke RTVS ďalšími epizódami podiely na trhu 7,6 a 7,2 percenta.
Rodinná sága plná najžiarivejších hereckých hviezd pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 545-tisíc divákov starších ako 12 rokov.