Veľkolepá tanečná šou Let‘s Dance sa po roku s obrovským úspechom vrátila na obrazovky televízie Markíza. Úvodný priamy prenos deviateho ročníka sa v nedeľu 3. marca v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Celosvetovo obľúbený formát plný hviezd, noblesy, humoru a elegancie dosiahol v hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55, rating 9,5 percenta a priemerný trhový podiel 35,2 percenta. "Z hľadiska ratingu aj trhového podielu tak hneď prvá epizóda nového ročníka prekonala všetky prenosy vlaňajšej ôsmej série. Zároveň sa tiež stala najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa," invformoval PR manažér TV Markíza Lukáš Kočíšek.Iveta zakopla
Televízia z Koliby chcela štart tanečnej šou oslabiť a preto povolala do vysielania sv...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.