Vyplýva to z aktuálnych údajov ABC auditu o nákladoch a predajoch periodickej tlače.
Eurotelevízia na konci roka pokorila svoju konkurenciu, keď v decembri predala v priemere viac ako 87-tisíc výtlačkov. Dopomohlo jej k tomu najmä vianočné dvojčíslo magazínu, ktoré si kúpilo viac ako 174-tisíc čitateľov, čím sa suverénne stala najpredávanejším titulom sviatkov.
Eurotelevízia v decembri predbehla konkurenčný týždenník Plus 7 dní, ktorý dosiahol priemerný predaj necelých 65-tisíc kusov, a Život s priemerným predajom viac ako 51-tisíc kusov.
Na pozíciu jednotky medzi týždenníkmi sa Eurotelevízia vrátila po roku, keď sa jej rovnaký úspech podarilo dosiahnuť aj v decembri 2022. Od konca roku 2018 vychádza tento týždenník vo vydavateľskej skupine MAFRA Slovakia.
„Eurotelevízia v decembri potvrdila svoju dominanciu nielen medzi programovými týždenníkmi. Je to silný brand, ktorý už takmer 60 rokov vyhľadávajú čitatelia pre jeho kvalitný obsah,“ hovorí Ivan Netík, riaditeľ stratégie, marketingu a PR vydavateľstva.
„Tešíme sa z tohto úspechu, ktorý nás motivuje k ďalšej práci. Veríme, že najstarší televízny magazín na Slovensku bude pre čitateľov aj naďalej každý týždeň príjemným a užitočným spoločníkom. Vždy sa snažíme priniesť tie najzaujímavejšie informácie zo zákulisia slovenských televízií, seriálov a filmov a obsah, ktorý naši čitatelia stále vyhľadávajú,“ povedala šéfredaktorka Eurotelevízie Teresa Moroňová.
Ako najstarší programový týždenník vychádza Eurotelevízia od roku 1965, keď ju čitatelia poznali ešte pod pôvodným názvom Televízia, predpona Euro sa začala používať od roku 1991. Vo vydavateľskom dome MAFRA Slovakia vychádza aj ďalší úspešný programový titul – dvojtýždenník TV MAX, ktorý mal v decembri priemerný predaj viac ako 116-tisíc kusov, a podľa prieskumu MML mu patrí prvé miesto najčítanejších titulov vo svojom segmente.
Magazín Stratégie patrí do portfólia vydavateľstva MAFRA Slovakia.