Čo sa týka sledovanosti, väčšie lakte včera preukázal Martin Novák.
StoryEditor

Na nože na víťaznej vlne. Jojke po Ivete nezaberá ani novinka Vytoč môjho agenta

28.03.2024, 16:12
Autor:
redred

Podvečer prekvapivo prilákala ku obrazovkám viac divákov súťažná šou s Martinom Nikodýmom, ako súťaž Bez servítky. Tá si ale stále drží náskok v obchodnej cieľovke.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, aj naďalej surfuje na vlane diváckeho záujmu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát v stredu 27. marca stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Na nože.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si šiesta tohtoročná premiérová epizóda Na nože pripísala rating 8,6 percenta a druhý najvyšší trhový podiel 31,9 percenta v rámci aktuálnej tretej série. Jojka sa trápila so seriálovou novinkou Vytoč môjho agenta, ktorá v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala tretinový podiel na trhu a to 10,5 percenta. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy na Lérinských ostrovoch zuhral na Jednotke 6,4 percentný trhový podiel.

Premiérovú časť o reštaurácii California pub v Ružomberku si pozrelo 431 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je túto jar doposiaľ druhý najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 618-tisíc divákov. Seriál Vytoč môjho agenta, ktorý pripravila TV Joj spolu s českou Primou, zaujal celkovo 165 tisícové publikum a počtom divákov pri obrazovkách ich predbehla detektívka Vraždy na Lérinských ostrovoch na RTVS. Tú si zaplo 227 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

image

Vytoč môjho agenta.

Jojka stihla doteraz odvysielať dve epizódy Vytoč môjho agenta a slovenských divákov zaujímavý koncent seriálu moc nezaujal. Prvá, minulotýždňová epizóda odštartovala v komerčnej cieľovke 13 – 55 s 10,7 percentným podielom na trhu a celkovo si ju pozrelo 197-tisíc divákov. Včerajšia druhá časť zostala v obchodnej cieľovke 13-55 na rovnakých číslach, no v univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov sa jej publikum ešte scvrklo na 165 tisíc.

image

Mama na prenájom.

Zaujímavosťou je, že sa seriálu, ktorý Jojka natočila s Primou podľa francúzskej predlohy Call my agent a stal sa hitom aj na Netflixe, v Čechách darí, no Slováci novinke zatiaľ neprišli na chuť.   

Všade dobre, doma naj naberá divákov

Pozíciu druhého divácky najúspešnejšieho stredajšieho programu mimo spravodajstva si drží v oboch hlavných cieľových skupinách podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 5,2 percenta a trhový podiel 24,6 percenta. Kuchárska šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovke zaznamenala rating 3,9 percenta a podiel na trhu 18,8 percenta. RTVS obom komerčným staniciam konkurovala súťažnou šou Všade dobre, doma naj s moderátorom Nartinom Nikodýmom. Jej včerajší diel dosiahol medzi 13 až 55 ročnými divákmi podiel na trhu 8,5 percenta. 

image

Všade dobre, doma naj

Mamu na prenájom si včera celkovo zaplo 352-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a Bez servíky sledovalo 243 tisícové publikum. V tejto univerzálnej cieľovke kuchársku šou s celkovým počtom divákov predbehla aj súťažná relácia Všade dobre, doma naj, keď tú sledovalo 254 tisíc divákov nad 12 rokov. 

Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 6,3 percenta/podiel na trhu 22 percent v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 6,3 percenta/trhový podiel 23,6 percenta v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli úspešnejšie Televízne noviny, keď si ich pozrelo 430 tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí na Markíze videlo celkovo 416-tisíc divákov.

image

Bez servítky.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. apríl 2024 13:51