Po utorkovej diskusii na Markíze zažili včera diváci ďalší sledovaný televízny duel prezidentských kandidátov Ivana Korčoka a Petra Pellegriniho. Ten sa odohral na Jednotke RTVS. Bola to posledná diskusia pred moratóriom.
Utorková debata na Markíze bola jasným víťazom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. Vyhrala v obchodne podstatnej cieľovke vo vekovom rozmedzí divákov od 13 do 55 rokov aj v univerzálnej, kde sú zarátaní aj starší diváci nad 55 rokov.
Včerajší duel na Jednotke už víťazil len u univerzálneho publika. To však RTVS vyhovuje, lebo v porovnaní s komerčnými stanicami sa ona viac sústreďuje práve na túto cieľovú skupinu všetkých divákov starších ako 12 rokov.V komerčnej cieľovke 13-55 ju predbehla kuchárska reality šou Na nože na Markíze, v ktorej Martin Novák podával pomocnú ruku ďalšej slovenskej reštaurácii, ktorá sa ocitla v problémoch. Pre komerčné stanice v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si prvenstvo pripísal práve tento svetovo úspešný formát.
V komerčnej cieľovej skupine siedma tohtoročná premiérová epizóda Na nože dosiahla rating 8,1 percenta a trhový podiel 25,5 percenta. Špeciálna relácia Voľby prezidenta 2024 – diskusia zaznamenala na Jednotke RTVS v rovnakej cieľovej skupine 21,1 percentný podiel na trhu a seriál Vytoč môjho agenta skončil na TV Joj v ďalekom závese s trhovým podielom iba 8,4 percenta.Premiérovú časť o vegetariánskej reštaurácii VEG v Poprade si pozrelo 407-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania malo Na nože dosah na 615 tisíc divákov. Duel Prezident 2024 na RTVS sledovalo priemerne 545 tisíc divákov, čím sa zaradí ku utorkovej markizáckej debate k najsledovanejším titulom tohto týždňa. Navyše oba televízne prezidentské duely mali podobný zásah, ktorý sa blížil k miliónovému publiku. Debatu Markízy v utorok si aspoň tri minúty pozrelo 950 tisíc divákov, stredajšia diskusia na RTVS mala zásah na 900 tisícové publikum.
Nový seriál Vytoč môjho agenta na Jojke si včera pozrelo len 138 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Veľký hit z Netflixe, ktorý natočila TV Prima a TV Joj na naše pomery s miestnymi hercami, zdá sa Slovákov a aj Čechov stále nechytil. Seriál sa mal totiž prepadnúť na podobnú úroveň aj u našich susedov. Kým u nich ešte prvá epizóda uhrala priemer stanice, ďalšie epizódy jej rovnako klesali. Aktuálne tomu dopomohla silná konkurencia na Nove. Český televízny líder vytiahol z Voyo svoj hit, seriál o českej speváčke Ivete Bartošovej. Jej nasadenie do vysielania pripravuje aj Markíza.