StoryEditor

Slovensko je stále na tanečnej vlne, Top Gun patrila sobota a piatok Ruži pre nevestu

15.04.2024, 16:09
Autor:
michmich

Jediným programom víkendu, ktorý dokázal prilákať ku obrazovkám viac ako pol miliónové publikum bola nedeľná šou Let´s Dance.

Obľúbená tanečná šou Let´s Dance aj v nedeľu 14. apríla pokračovala vo víťaznom ťažení. Siedmy priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Let´s Dance.

Celosvetovo úspešný formát dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55, rating 7,5 percenta a ďalší nadpriemerný trhový podiel rovných 30 percent. Zaujímavosťou je to, že všetkých sedem doteraz odvysielaných kôl nekleslo pod magickú hranicu 30 percentného podielu na trhu.

Konkurenčný seriál Iveta na TV Joj sa naďalej trápi, ďalší diel tohto seriálu dosiahol v rovnakej cieľovke 9,3 percenta, čo je viac než trojnásobne nižší podiel na trhu. Verejnoprávna RTVS konkurovala v prime-time súťažnou šou Duel šampiónov a tou si zabezpečila podiel na trhu rovných 11 percent. 

image

Iveta.

Skvelé výkony tanečných párov si na Markíze pozrelo celkovo 515 tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 904 tisíc divákov.

Ako špeciálna porotkyňa sa predstavila víťazka 1. série z roku 2006 Zuzana Fialová, ktorá Let‘s Dance medzičasom už aj moderovala a bola tiež členkou poroty. Šiestou dvojicou, ktorá súťaž opustila, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali dlhoročný redaktor Televíznych novín Ján Tribula a jeho tanečná partnerka Natália Glosíková.

image

Let´s Dance.

Najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa aj napriek bojkotu zo strany vládnej koalície stala relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala skvelý rating 4,8 percenta a 28,1 percentný trhový podiel. O 5 minút 12 na Jednotke RTVS v rovnakej cieľovke uhralo podiel na trhu 19,8 percenta a v Politike na ta3 dosiahlo 11,3 percentný podiel na trhu.

Moderátor Na telo Michal Kovačič v prvej časti relácie diskutoval iba s predsedom KDH Milanom Majerským, keďže jeho oponent, minister práce, sociálnych vecí a rodiny Erik Tomáš svoju dohodnutú účasť v relácii odvolal. Markíza preto uplatnila inštitút prázdneho kresla. V druhej časti Na telo sa stretli podporovatelia Petra Pellegriniho a Ivana Korčoka – Jozef Banáš a Milan Kňažko. 

Včerajšie vydanie pritiahlo k obrazovkám celkovo 343-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov o 5 minút 12 sledovalo 327 tisícové publikum a V politike si pozrelo 192 tisíc divákov starších ako 12 rokov.  

image

Top Gun: Maverick.

Tom Cruise v stíhačke zabodoval

Sobotný prime-time ovládla TV JOJ s filmovým hitom Top Gun: Maverick, ktorý v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55, dosiahol rating 5,2 percenta a 24,4 percentný podiel na trhu. Na päty mu v tejto cieľovke šliapal zábavný program na Jednotke Záhady tela, ktorý uhral rating rovných 5 percent a podiel na trhu rovných 20 percent.

RTVS sa darilo aj jej v ďalšej zábavnej relácii, talkšou Neskoro Večer, ktorý dosiahla 17,5 percentný trhový podiel. V sobotu za Jojkou aj RTVS skončila TV Markíza s reprízou českého filmu Za všetkým hľadaj ženu, keď v obchodnej cieľovke 13-55 uhrala podiel na trhu len na úrovni 15,3 percenta. 

image

Neskoro večer.

V univerzálnej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si už jednoznačné prvenstvo uchmatla RTVS, keď jej zábavné sobotné programy Záhady tela a Neskoro večer prilákali ku obrazovkám v celkovom publiku výrazne viac divákom, ako komerčné televízie.

Top Gun: Maverick sledovalo 201 tisíc divákov, Za všetkým hľadaj ženu si pozrelo 185 tisícové publikum, no Záhady tela zaujali 406 tisíc divákov nad 12 rokov a Neskoro večer prilákalo 371 tisíc sledujúcich. 

image

Milujem Slovensko.

V piatok sa v prime-time v komerčnom publiku 13 až 55 ročných divákov najviac darilo reality šou Ruža pre nevestu, ktorá sa zaujala najviac. S ratingom 4,7 percenta dosiahol podiel na trhu 18,2 percenta.

Jednotka s Milujem Slovenska si pripísala 16 percentný podiel na trhu, no jojkárska zábavná piatková šou Vtip za stovku sa poriadne vytrápila. Podielom na trhu sa dostala len na 8,2 percentný podiel na trhu a zdá sa, že sa im popri seriáloch Ivete a Vytoč môjho agenta rodí tretí prepadák.

image

Ruža pre nevestu.

V univerzálnej cieľovke, kde sú oproti tej komerčnej, zarátaní aj diváci nad 55 rokov, vyhrala večer verejnoprávna Jednotka, ale rozdiel medzi ňou a komerčnými stanicami nebol taký výrazný ako v sobotu. Milujem Slovensko celkovo sledovalo 313 tisíc divákov, Ružu pre nevestu zaujala 246 tisícové publikum a Vtip za stoku pozeralo 185 tisíc sledujúcich. 

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 19:50