Prípravy na MS 2024 začala Jojka takmer pred rokom.
„V našom JOJ Šport tíme a redakcii sme si rozdelili vysielania šampionátu z pohľadu rôznych televízií, aby sme navnímali rôzne variácie pri produkovaní a vysielaní jednotlivých zápasov, či už v rámci prípravy, alebo samotného turnaja. Z následných analýz sme neskôr vybrali pozitíva, z ktorých nám vyšiel možný vysielací koncept najvhodnejší pre slovenský región,“ hovorí Roman Neuschl, riaditeľ digitálnych médií JOJ Group a šéf JOJ Šport. A to od septembrového štartu vysielania hokejovej Tipos extraligy na obrazovkách JOJ Športu, cez prípravné zápasy slovenskej hokejovej reprezentácie, či majstrovstiev sveta do 20 rokov na prelome rokov.„Neustále do prenosov implementujeme body, ktoré dotvárajú celkovú mozaiku hokejového vysielania. Na štvrťfinále Tipos extraligy a prípravné zápasy reprezentačného výberu Craiga Ramsayho sme spustili nové hokejové štúdio. Postupne predstavujeme divákom širšie spektrum hokejových analytikov a hostí. Pracujeme aj s koordináciou vysielania naprieč rôznymi televíznymi stanicami JOJ Group tak, aby sme z logistického hľadiska zvládli odvysielať naživo všetkých 64 zápasov – na obrazovkách JOJ Šport, TV JOJ, JOJ Plus a v službe JOJ Play,“ pokračuje Roman Neuschl.
Vo finálnej fáze majú aj prípravu štyroch hokejových seriálov, ktorými obohatia hokejové vysielanie pomedzi jednotlivé zápasy. „Našim cieľom je motivovať deti k hraniu hokeja a k športovaniu. A to prostredníctvom pripravených dokumentov dáme priestor mládežníckym hokejovým akadémiám na Slovensku a všetkým klubom extraligy, aby verejnosti ukázali a odprezentovali počas najväčšieho sviatku hokeja svoju prácu. V týchto dňoch finalizujeme rozpis a logistiku hostí a hokejových expertov pre bratislavské štúdio, ktoré zastreší pražskú skupinu a pre Ostravu, kde naopak pokryjeme "slovenskú" skupinu,“ riaditeľ digitálnych médií JOJ Group a šéf JOJ Šport. Aby bolo všetko tip-top a celý turnaj televízne podrobne pokryli, zabralo im to síce extrémne veľa času, ale brali to pozitívne, lebo celý športový kolektív sa na Majstrovstvá mimoriadne teší.Teraz prešla TV Joj do ďalšej fázy svojho televízne proma najväčšieho športového projektu, do ktorého sa pustili prvý raz. "Včera večer sme odpremierovali dalsiu novu uputavku s hokejovym motivom. Aj pod túto upútavku sa podpísal náš kreatívny tím pod vedením Ondreja Garana Hutníka," informovala nás vedúca PR a hovorkyňa JOJ Group Lucia Tuhelová.