Kuchárska reality šou Na nože,v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si neustále získava nových divákov a prekonáva jeden rekord za druhým. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát v stredu 17. apríla 2024 stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a zaznamenal doposiaľ najvyšší rating aj trhový podiel.
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si deviata tohtoročná premiérová epizóda aktuálnej 3. série Na nože pripísala doteraz jendoznačne najvyšší rating 10,1 percenta a rovnako aj najlepší trhový podiel 35,4 percenta od vlaňajšieho štartu formátu. Seriál Vytoč môjho agenta, ktorý na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu na úrovni len 6,6 percenta. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Kermadecu si na Jednotke RTVS zvolilo 9,1 percenta divákov pri televíznych obrazovkách. Premiérovú časť o prevádzke Penzion & Řízkárna Veranda vo Frýdku-Místku, vôbec prvej reštaurácii, ktorej Martin Novák vyrazil na pomoc až do susednej Českej republiky, si pozrelo rovných 500 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ absolútne najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na rekordných 674-tisíc divákov.Na nože v stredu s rekordnou sledovanosťou.
StoryEditor
Na nože pri obrovskej sile. Šliape na päty diváckym hitom Let´s Dance či Dunaj
Kuchárska reality šou včera pokorila magickú hranicu sledovanosti a prepisovala svoje doterajšie rekordy.