SkyShowtime a Paramount Advertising International oznámili uzavretie exkluzívnej dohody, na základe ktorej bude spoločnosť Paramount zabezpečovať predaj reklamy SkyShowtime na všetkých jej trhoch. Prostredníctvom tohto partnerstva poskytnú spoločnosť SkyShowtime a globálna divízia predaja reklamy spoločnosti Paramount popredným svetovým inzerentom jednotný prístup k prémiovej reklame na viac ako 20 európskych trhoch.
Nové Štandardné predplatné s reklamami bude dostupné od 23. apríla, čím sa SkyShowtime stane prvou veľkou streamovacou službou, ktorá spustí predplatné s reklamami súčasne na všetkých svojich trhoch.Zavedením Štandardného predplatného s reklamami ponúka služba SkyShowtime zákazníkom dva skvelé zážitky – s reklamou a bez – oba za skvelú cenu. "Vďaka obom variantom predplatného, možnostiam a flexibilite, ktoré ponúka všetkým svojim zákazníkom, bude SkyShowtime aj naďalej poskytovať nielen najlepší obsah, ale aj skvelý pomer ceny a kvality a širokú možnosť výberu," pochválil sa streamer.
Štandardné predplatné s reklamami bude poskytovať prémiový divácky zážitok s priemerne štyrmi až piatimi minútami reklám za hodinu. Platforma pre existujúcich klientov ponechá 50 percentnú zľavu. Aj tak si však priplatia.Verzia s reklamou bude dostupná od 23. apríla. Predplatné SkyShowtime:
Štandardné predplatné sa zmení na Štandardné Plus (bez reklám) – cena sa od 23. apríla zvýši z 5,99 na 7,99 eura mesačne
Štandardné predplatné s reklamami – mesačný poplatok bude 4,99 eura mesačne
Ročné predplatné s reklamami bude za 39,99 eura (priemerne 3,33 eura mesačne) a verzia bez nich bude za 62,99 eura ročne (priemerne 5,25 eura mesačne).
Služba pri svojom štarte lákala ľudí na doživotnú 50-percentnú zľavu na balík bez reklamy. Aktuálne títo klienti, ak službu nepretržite využívajú, platia 2,99 eura. Po zdražení to bude 3,99 eura mesačne.
Generálny riaditeľ spoločnosti SkyShowtime Monty Sarhan uviedol: „SkyShowtime sa od začiatku snaží poskytovať vysokú hodnotu a záruku skvelej zábavy za skvelú cenu. Spustenie nášho predplatného s reklamami je ďalším krokom vo vývoji našich služieb, ktorý prichádza v dobe, keď ľudia hľadajú väčší výber a flexibilitu. Sme nadšení, že sme prvou streamovacou službou, ktorá ponúkne zákazníkom na všetkých našich trhoch variant s reklamou.“Výkonná obchodná riaditeľka spoločnosti SkyShowtime Hristina Georgieva uviedla: „Veľmi nás teší, že sme uzavreli túto exkluzívnu dohodu so spoločnosťou Paramount ešte pred zavedením nového predplatného s reklamami. Okrem toho, že našim členom ponúkame možnosť výberu, pridávame aj nový zdroj príjmov na všetkých našich trhoch.“
Prezident spoločnosti Paramount pre predaj reklamy na medzinárodných trhoch Lee Sears dodáva: „Vďaka našim silným vzťahom s poprednými svetovými marketérmi, skvelej ponuke produktov a inovatívnym technológiám je Paramount Advertising dokonalým partnerom pre SkyShowtime. Zvýšime našu hodnotu pre našich partnerov tým, že inzerentom umožníme jednoducho a efektívne nakupovať reklamné sloty naprieč svetovými franšízami, seriálmi a filmami SkyShowtime spolu s rozsiahlou ponukou prémiových videí spoločnosti Paramount.“SkyShowtime je exkluzívnym domovom všetkých piatich sérií celosvetového seriálového hitu Yellowstone a jeho spin-offov 1883 a 1923, a ponúka nielen svetovú zábavu, ale aj rastúci zoznam oceňovaných originálov z miestnej produkcie.
V oboch predplatných SkyShowtime nájdete rovnaké filmové trháky, nové a exkluzívne seriály a pôvodné tituly za skvelé ceny vrátane: A Gentleman in Moscow (Gentleman v Moskve), Apples Never Fall (Jablká nepadajú ďaleko), Bargain, HALO (2. séria), Knuckles, Mayor of Kingstown (Starosta mesta Kingstown) séria 3, Mission Impossible: Dead Reckoning (Mission Impossible: Odplata), Oppenheimer, Paw Patrol: The Mighty Movie (Labková patrola vo veľkofilme), Star Trek: Discovery (1.-5. séria), The Envoys (Los Enviados) séria 2, The Family Stallone (Rodina Stalloneovcov) séria 2, The Tattooist of Auschwitz (Tetovač z Auschwitzu), Trolls Band Together (Trollovia 3) a Veronika.Nové Štandardné predplatné s reklamami bude zavedené na všetkých viac ako 20 trhoch: v Albánsku, Andorre, Bosne a Hercegovine, Bulharsku, Česku, Čiernej Hore, Dánsku, Fínsku, Holandsku, Chorvátsku, Kosove, Maďarsku, Nórsku, Poľsku, Portugalsku, Rumunsku, Severnom Macedónsku, Srbsku, Slovensku, Slovinsku, Španielsku a Švédsku.