Na nože a Dunaj znovu kraľovali televíznemu trhu.
StoryEditor

Na nože aj Dunaj znovu kraľovali trhu, no voľný deň ubral seriálovému hitu divákov

02.05.2024, 13:35
Autor:
redred

Oba najsledovanejšie programy utorka a stredy skončili tesne pod hranicou polmiliónového publika, konkurenciu však nechali ďaleko v závese.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, opäť potvrdila svoj status diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát v stredu 1. mája stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si predposledná jedenásta tohtoročná premiérová epizóda Na nože pripísala historicky tretí najvyšší rating 9,4 percenta a rovnako aj tretí najlepší trhový podiel 33,7 percenta. Konkurenčný film Pretty Woman na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal polovičný podiel na trhu a to 15,4 percenta. Slávnostný galavečer 20 rokov Slovenska v Európskej únii zaujal na Jednotke RTVS len rovné 4 percentá divákov pri obrazovkách.

image

Na nože.

Ďalšiu premiérovú časť o poľovníckej reštaurácii Silvanus v Kremnici si pozrelo 499 tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najvyšší počet od vlaňajšieho štartu šou. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 681 tisíc divákov nad 12 rokov.

V utorok 30. apríla tradične ovládol trh obľúbený dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám na obrazovkách televízie Markíza. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Dunaj, k vašim službám.

"Utorková siedma premiérová epizóda aktuálnej 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala rating 7,5 percenta a podiel na trhu 27,2 percenta," informoval PR manažér TV Markíza Lukáš Kočíšek. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj získal trhový podiel 16,7 percenta v komerčnej cieľovej skupine. Český kriminálny seriál Oktopus zaznamenal na Jednotke RTVS podiely na trhu 6,2 a 7,6 percenta.

Rodinná sága Dunaj, k vašim službám pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 494 tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 575-tisíc divákov. U tohto seriálu ide po dlhom čase o epizódu, ktorá nezískala viac ako pol milióna sledujúcich. Ovplyvniť to mohol aj fakt, že ľudia mohli počas teplého dňa tráviť čas mimo obývačiek, keďže na druhý deň bol štátny sviatok a Slovákov čakal voľný deň. 

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. november 2024 09:32