Dosiaľ najvyšší zásah mal nedeľný duel s Lotyšskom, ktorý si aj so sprievodnými štúdiami nenechalo ujsť až 1 918 000 divákov! Rekordnú sledovanosť od začiatku MS dosiahla jeho druhá tretina.
„Sme veľmi radi, že vysielanie majstrovstiev sveta na našich obrazovkách prijali televízni diváci tak vrelo a s nadšením. Máme skvelú divácku odozvu, prijímame ocenenia na prácu našich komentátorov, pochvaly na hostí v štúdiách i na celé vysielanie hokejových majstrovstiev. Naša ponuka láme rekordy nielen v televíznej sledovanosti, ale aj v internetovej, kde v podstate každý ďalší zápas slovenskej reprezentácie prekonáva rekord slovenského internetu. Meraný zásah publika na JOJke atakuje hranicu 2 miliónov divákov a k tomu treba prirátať státisíce fanúšikov v pohostinstvách, na verejných projekciách a divákov, ktorí hokej sledujú na ďalších miestach mimo svojho domova. Všetky tieto ocenenia nás nielen nesmierne tešia, ale aj zaväzujú do ďalších rokov,“ povedal Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.Výhra zabrala
V sobotu 18. mája večer hrala slovenská reprezentácia svoj piaty zápas na MS v hokeji, v nedeľu 19. mája hneď šiesty. Sobotný skončil opäť hokejovým aj televíznym víťazstvom, nedeľný duel, napriek prehre našich hokejistov, prepisoval doterajšie rekordy v sledovanosti.
JOJ Group zavŕšila mimoriadne úspešný hokejový týždeň s perfektnými výkonmi na trhu. V sobotu bola najsledovanejšia druhá tretina, ktorá kraľuje rebríčku sobotnej sledovanosti. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 13 až 55 ročných divákov dosiahla rating 25,9 percenta a podielom na trhu išla až na hranicu 72 percent.Tretia tretina síce uhrala úplne totožný rating a podielom stúpla až na 74 percent, no v celkovom publiku všetkých divákov nad 12 rokov mala menej divákov ako druhá (tú sledovalo 1224 tisíc divákov a tretiu o 20 tisíc menej). Prvá tretina atakovala miliónové publikum, sledovalo ju 998 tisíc divákov starších ako 12 rokov. V komerčnej cieľovke 13-55 si pripísala rating 20,4 percenta a 68,3 percentný podiel na trhu.
Mimo hokeja zaujala Smotánka a Záhady tela
V komerčnej cieľovke sa mimo hokeja stali naj programom Televízne noviny (rating 5,3 percenta/ trhový podiel 26,8 percenta) a Počasie na Markíze (rating 5,2 percenta/podiel na trhu 22,7 percenta). V univerzálnom publiku sledovalo hlavnú spravodajskú reláciu televízneho lídra 353 tisíc divákov nad 12 rokov a Počasie malo ešte o 19 tisíc divákov viac.
Mimo športu a spravodajstva sa najviac darilo v obchodne podstatnej cieľovej skupine 13 až 55 ročných divákov podvečernej Smotánke. S ratingom rovné tri percentá uhrala podiel na trhu na úrovni 17,9 percenta. V univerzálnom publiku prilákala ku obrazovkám 239 tisíc divákov a v tejto cieľovke ju počtom divákov dokázala preskočiť relácia Záhady tela v prime-time na Jednotke. Tú sledovalo 244 tisíc divákov nad 12 rokov, no komerčnej cieľovej skupine 13-55 uhrala len 5,3 percentný podiel na trhu.Nedeľa valcovala
No prišiel ďalší deň a Jojka musela znovu prepisovať rekordy doterajšej sledovanosti MS. V nedeľu prekonala druhá tretina zápasu Slovenska s Lotyšskom. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 13 až 55 ročných divákov si pripísala druhá tretina rating 28,7 percenta a podielom na trhu išla až 68,5 percenta. Tretia tretina dosiahla rating 26,9 percenta a až 75,4 percentný podiel na trhu. Prvá tretina si uhrala rating rovných 25 percent a trhový podiel 65,5 percenta.
V univerzálnej cieľovke všetky tri tretiny dramatického zápasu našich s Lotyšskom prilákali nad miliónové publikum. Prvá tretina si zaplo 1168 tisíc divákov nad 12 rokov, druhú pozeralo 1290 tisíc sledujúcich a tretiu sledovalo 1269 tisícové publikum. "Celkovo si včera zápas aj so štúdiami zapli takmer 2 milióny divákov – zásah bol konkrétne až na 1 918 000 divákov nad 12 rokov," informovala marketingová manažérka Joj Group Miroslava Klempová.Zatlačená konkurencia
Najsledovanejšími nešportovými nedeľnými reláciami v oboch podstatných cieľových skupinách bolo markizácke Počasie a Noviny JOJ. S obchodne podstatnej cieľovke 13-55 uhralo Počasie s ratingom 6,8 percenta trhový podiel 23,4 percenta a Noviny JOJ zaznamenali rating 6,6 percenta a 26,2 percentný podiel na trhu. V univerzálnom publiku sledovalo reláciu o počasí 416 tisíc divákov nad 12 rokov a Noviny JOJ si zaplo 423 tisícové publikum.
Mimo športu a hokeja sa výrazne darilo ešte aj poludňajšej relácii Na telo. Tá v komerčnej cieľovke 13-55 dosiahla rating 5,6 percenta a podielom na trhu atakovala magickú hranicu 30 percent (29,5 percenta). Celkovo reláciu sledovalo 362 tisíc divákov nad 12 rokov. V prime-time dominancia hokeja zatlačila RTVS a Markízu na minimá. Nový zahraničný seriál na Jednotke Toni, pôrodný asistent v komerčnom publiku dosiahol len 5 percentný podiel na trhu a repríza slovenského filmu Všetko alebo nič na Markíze uhrala dokonca ešte nižší trhový podiel 4,8 percenta. Celkovo si zaplo seriál Toni, pôrodný asistent 216 tisíc divákov nad 12 rokov a Všetko alebo nič prilákalo ku obrazovkám len 90 tisícové publikum.Rekordné čísla aj na sociálnych sieťach
"Počas prvých desiatich dní MS v hokeji sme dosiahli vysoko nadpriemerné čísla! Na Facebooku máme zásah až na 3,8 milióna divákov a počet pozretí videí astronomicky vzrástol na 4,2 milióny zhliadnutí. Najsledovanejšie videá na Facebooku majú zásah viac ako cez milión divákov, aktuálne najsledovanejšie video atakuje 2 milióny zhliadnutí. Počas majstrovstiev sveta v hokeji sme získali nových fanúšikov, prekročili sme už výraznejšie hranicu 600 000 fanúšikov a patríme medzi TOP Facebook stránky na Slovensku. Na Instagrame sme dokázali vygenerovať zásah až na excelentných 10,5 milióna divákov. Najsledovanejšie videá na Instagrame majú už milión zhliadnutí. Hokejové MS pokrývame aj na Tik Toku, kde valcujeme s videami so 100 000 zhliadnutiami či na na Youtube, kde majú najväčšiu sledovanosť videá z highlightov zo zápasu," doplnila Klempová.
HOKEJ je na JOJke a s vysielaním Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji pokračuje až do 26. mája!