Ako si AI dokáže poradiť s digitálnou audio reklamou?
StoryEditor

Vypočujte si, ako si umelá inteligencia dokáže poradiť s digitálnou audio reklamou

05.06.2024, 12:41
Autor:
redred

Bauer Media Slovakia testuje prvé reklamné spoty, ktoré načítala AI.

Rádio Expres už umelú inteligenciu vo vysielaní otestovalo. Poslucháčom sa počas najdlhšej hitparády v éteri 2024 prihováral začiatkom roka DJ Robo.

Ako vtedy upresnil Marián Staráček, špecialista na inovácie v Bauer Media Slovakia, cieľom nebolo nahradiť skutočného moderátora, len vyplniť nočný čas, ktorý by bol nemoderovaný.

Reklamný spot vytvorený pomocou AI.

Spoločnosť, ktorej okrem Rádia Expres patrí aj Rádio ROCK, rádio Melody, rádio Europa 2 a podcastový portál Podmaz.sk, využije umelú inteligenciu po novom v digitálnej audio reklame v službe audioXi. Poslucháči sa s ňou môžu aktuálne stretnúť pri počúvaní streamov rádií a podcastov.

„Klientom ponúkame reklamné spoty načítané hlasom umelej inteligencie, ktorá je od skutočného ľudského hlasu na nerozoznanie. Kampaň vytvorená s pomocou AI je v mnohých smeroch efektívnejšia – vzniká rýchlejšie, je atraktívna, čo sa týka ceny a šetrí čas nám aj našim klientom,“ hovorí Lenka Čamborová, commercial director Bauer Media Slovakia.

Každá kampaň či konkrétny reklamný spot však prechádza kontrolou človekom, ktorý má šancu do celého procesu zasiahnuť, mnohé detaily upraviť a celý projekt dotiahnuť do finále tak, aby bol spokojný klient aj jeho producent.

image

Ako si AI dokáže poradiť s digitálnou audio reklamou?

„Naša spoločnosť využíva okrem iných komunikačných nástrojov aj komunikáciu v tradičnom rádiu, ktorú kombinujeme s digitálnou audio reklamou. Keďže množstvo našich potenciálnych zákazníkov v posledných rokoch čoraz viac využíva online priestor, je logické, že aj naša spoločnosť sa snaží zasiahnuť našu cieľovú skupinu na všetkých frontoch. Spoločnosť Bauer Media nám pri splnení našich cieľov vyšla v ústrety ponúkla nám ideálnu kombináciu komunikácie prostredníctvom klasického rádiového vysielania a digitálnej audio reklamy platformy audioXi,“ uviedla Katarína Bičanová, obchodná riaditeľka banskobystrického pivovaru.

„Okrem toho sme využili aj príležitosť výroby audio reklamy pomocou umelej inteligencie čo nám ušetrilo aj nemalé finančné prostriedky. Spoluprácu so spoločnosťou Bauer Media hodnotíme veľmi pozitívne a vážime si hlavne ich rýchly a proaktívny prístup“ doplnila.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. júl 2024 04:55