Spolupracovali ste na viacerých zaujímavých zahraničných celosvetových filmoch či seriáloch. Ako sa k takýmto zákazkám dokáže dopracovať česko-slovenská firma?
V spoločnosti PFX máme troch producentov, Jiřího Miku, Lukáša Keclíka a Tomáša Srovnala, ktorí hľadajú nové potenciálne projekty, na ktorých by sme mohli spolupracovať. Často je to o tom, že musíme vycestovať do USA alebo inde do zahraničia, stretnúť sa s producentmi a producentkami a získať si ich dôveru.
Asi čím má firma na tomto trhu v databáze väčšie portfólio svojej práce, dokáže ľahšie získavať zákazky. Ako to však bolo na začiatku? Čím ste dokázali zahraničných tvorcov vtedy presvedčiť?Áno, určite. Ak máte v portfóliu už nejaké veľké projekty, tak sa dôvera buduje ľahšie. Začiatky sú vždy náročné, lebo musíte veľa cestovať a stretávať sa. Vďaka tomu, že máme veľmi kvalitný tím a urobili sme veľa kvalitných projektov na slovenskom a českom trhu, to bolo jednoduchšie. Spomenul by som film Zátopek, ktorý nám umožnil urobiť rozsiahly development na davových scénach, za čo patrí veľký kredit Jindrovi Červenkovi. To napríklad zaujalo zahraničných producentov na projekte Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty, na ktorom sme robili digitálne štadióny a davy fanúšikov a fanúšičiek.
j v tomto biznise sa firmy, ktoré chcú zákazku dostať, predbiehajú ponukou ceny? Alebo na toto sa vo filmovom biznise nepozerá? Ide o úroveň služieb a na cenu neprihliadajú v takých veľkých projektoch?Kiežby som mohol povedať, že je to iba o kvalite, ktorú dokážete po...
Zostáva vám 85% na dočítanie.