V prieskume počúvanosti rádií, Rádio projekt sú dlhé roky stupne víťazov rovnaké – Rádio Expres, Rádio Slovensko, Fun rádio. Teraz sa situácia zmenila a posledný graf vyzerá tak, že Fun rádiu sa podarilo poskočiť o priečku vyššie.
„Veľmi nás to potešilo. Prieskumy sú dôležité a riadi sa podľa nich biznis," hovorí v podcaste OK360°generálny riaditeľ Radio Group, kam patrí Fun rádio aj Vlna, Rasťo Dutka.
„Poukazuje to na dlhodobý trend stúpajúcej počúvanosti Fun rádia. My to považujeme za výsledok systematickej práce. Verím, že trend sa potvrdí, aby sme neoslavovali príliš skoro."
Táto správa je dobrá nielen pre program ale hlavne pre biznis. Podľa Dutku za lepšie čísla môže aj systematická komunikácia značky.
„Uvedomujeme si, že celkový počet poslucháčov rádií celosvetovo stagnuje a treba tvrdo pracovať s mladšími cieľovými skupinami. Čo s tým môžeme robiť? Veľa vecí, rádio nie je odsúdené na zánik ani nie je v stave klinickej smrti."
Pozrite si rozhovor o rádiách, podcastoch, dôležitosti marketingovej komunikácie aj spájaní sa so zaujímavými eventmi.