StoryEditor

Dramatický zápas Slovenska s Belgickom siahal sledovanosťou na milión divákov

18.06.2024, 13:29
Autor:
redred

Druhý polčas mimoriadne atraktívneho zápasu sa stal zatiaľ najsledovanejším tohtoročným programom z ponuky TV Markíza. Najmä vďaka nemu si skupina Markíza pripísala na konto rekordné podiely na trhu.

Slovenská futbalová reprezentácia má za sebou ten najlepší možný vstup do futbalového šampionátu UEFA EURO 2024. V strhujúcom súboji s favorizovaným mužstvom Belgicka si na konto pripísala fantastické víťazstvo a prvé tri body, keď jediný platný gól zápasu strelil už v 7. minúte Ivan Schranz.

Ďalšie dva, ktoré už skončili za chrbtom slovenského brankára Martina Dúbravku, našťastie, po zásahu systému VAR neboli uznané. Druhý polčas tohto mimoriadne atraktívneho stretnutia sa po 19:00 hodine stal v oboch hlavných cieľových skupinách doposiaľ suverénne najsledovanejším programom na obrazovkách televízie Markíza od začiatku tohto roka.  

image

V dramatickom zápase priala našim reprezentantom aj šťastena.

UEFA via Getty Images
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol 2. polčas zápasu Belgicko - Slovensko výrazný rating 13,8 percenta a extrémne vysoký trhový podiel až rovných 54 percent. K obrazovkám TV Markíza pritiahol neuveriteľných 716 tisíc divákov starších ako 12 rokov, zaplo si ho dokonca až 956 tisíc divákov (zápas sledovali minimálne tri minúty).

Nemenej vynikajúco si z hľadiska sledovanosti počínal aj predchádzajúci 1. polčas zápasu, ktorý v cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 9,9 percenta a podielom na trhu vyskočil na rovných 52 percent. Celkovo ho sledovalo 549 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 787 tisíc divákov.

Bohaté futbalové menu odštartovalo popoludní stretnutím Rumunsko - Ukrajina, jeho 1. polčas dosiahol rating 2,1 percenta a podiel na trhu 23,7 percenta a nasledujúci 2. polčas rating 3,3 percenta a trhový podiel 30,8 percenta v cieľovej skupine 13-55.

image

Stanislav Lobotka dokázal herne zatieniť aj belgické superhviezdy. 

Profimedia - Standardni obsah
Mimo futbalu si v pondelok najviac divákov pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny, ktorá si v netradičnom vysielacom čase pred 20:30 hodine pripísala rating 6,9 percenta a podiel na trhu 26,4 percenta v cieľovej skupine 13-55. Sledovalo ju 365 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala na 492 tisíc divákov.

Menšie stanice skupiny Markíza získali v úvode týždňa až 15 miest v rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov. Najviac zabodoval 2. polčas večerného zápasu Rakúsko - Francúzsko, ktorý na obrazovkách televízie Dajto dosiahol zaujímavý rating 5,2 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel až 25,6 percenta v cieľovej skupine 13-55. Pozrelo si ho celkovo 254 tisíc divákov starších ako 12 rokov. V oboch hlavných cieľových skupinách ide zároveň o doposiaľ najsledovanejší tohtoročný program stanice Dajto.

Predchádzajúci 1. polčas zaznamenal v cieľovej skupine 13-55 rating 4,5 percenta a 16,9 percentný podiel na trhu. Pri obrazovkách TVDajto v tom čase sedelo 229 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:32