Slováci oslavujú postup do osemfinále UEFA EURO 2024.UEFA via Getty Images
StoryEditor

Postup Slovákov do osemfinále UEFA EURO 2024 videlo viac ako milión divákov

27.06.2024, 14:54
Autor:
redred

Najmä vďaka strhujúcemu zápasu Slovensko – Rumunsko dosiahla televízia Markíza v stredu najvyšší celodenný podiel v tomto roku.

Slovenská futbalová reprezentáciasa postarala o úspech, ktorý oslavuje celá krajina. Aj vďaka remíze s Rumunskom postupujú slovenskí sokoli do osemfinále šampionátu UEFA EURO 2024!

V napínavom večernom zápaseako prvý v 24. minúte skóroval Ondrej Duda. Ten krásne umiestnenou hlavičkou nedal šancu rumunskému brankárovi a poslal Slovensko do vedenia. Hoci sa nášmu súperovi podarilo v 37. minúte stav vyrovnať na 1:1, remíza Slovensku na postup stačila.

Druhý polčas tohto atraktívneho stretnutia sa po 19:00 hodine stal v univerzálnej cieľovej skupine 12+ najsledovanejším programom na obrazovkách televízie Markíza od začiatku tohto roka. Slovenská reprezentácia si už v nedeľu zmeria sily so súperom svetového rangu – favorizovaným Anglickom.

image

Ondrej Duda bol autorom nášho gólu, ktorý nám zabespečil postup do osemfinále.

UEFA via Getty Images
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol 2. polčas zápasu Slovensko - Rumunsko rating 13,3 percenta a extrémne vysoký trhový podiel až 50,3 percenta. Teda každý druhý divák pred obrazovkami pozeral na Markíze práve zápas našich futbalistov proti Rumunsku. K obrazovkám pritiahol tento zápas až 739-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom sa ku zápasu dostalo viac ako 1,045 milióna divákov. 

Z hľadiska sledovanosti si rovnako dobre počínal aj predchádzajúci 1. polčas zápasu, ktorý v cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 10,1 percenta a podiel na trhu 49,5 percenta. Celkovo ho sledovalo 602-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahol až 866-tisíc divákov.

Vynikajúce čísla sledovanosti dosiahol aj nasledujúci atraktívny duel Česko – Turecko, jeho 1. polčas dosiahol rating 7,4 percenta a podiel na trhu 27,8 percenta a nasledujúci 2. polčas rating 6,9 percenta a trhový podiel 34,5 percenta v cieľovej skupine 13-55.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 10:44