Skupina Markíza spustí už v pondelok 15. júla vysielanie úplne novej televíznej stanice Markíza KLASIK, ktorá prinesie legendárne a rokmi overené seriály, filmy a zábavné šou. Jej blížiaci sa štart od nedele 30. júna pripomína aj originálny imidžový spot, v ktorom účinkujú herecké hviezdy prvej veľkosti - Jozef Vajda, Maroš Kramár a Filip Tůma.
V krátkom vtipnom príbehu si traja kamaráti, priam dokonalí „klasici“, ktorí všetko robia jedinečným spôsobom, dohadujú stretnutie, aby si spolu pozreli ich obľúbenú televíznu klasiku. Jeden z nich sa na miesto určenia vyberie tak trochu menej vyspelým súrodencom superinteligentného auta KITT z kultového seriálu Knight Rider, druhý zas na sajdkáre, ktorá je notoricky známa zo série žandárskych komédií s nezabudnuteľným Louisom de Funèsom. Keď však dorazia, čaká na nich prekvapenie, s ktorým pôvodne nerátali. „Touto milou a humornou formou chceme divákov a diváčky pozvať k sledovaniu Markíza KLASIK, vzbudiť u nich príjemné očakávania a nenúteným spôsobom zdôrazniť programové benefity novej stanice,“ vysvetľuje Július Cerina, vedúci kreatívneho oddelenia Centra marketingu skupiny Markíza. „Vzhľadom na obsahové zameranie Markíza KLASIK sme siahli po obľúbených hercoch, ktorí dokonale vystihujú charakteristiku televízneho klasika a sami na týchto kultových programoch vyrastali,“ dodáva. Nápad na imidžový spot vzišiel z hlavy Martina Kedera, réžiu mal na starosti Daniel Laurinc. O voice-over sa postaral Jozef Vajda, hlas kampane pred štartom Markíza KLASIK a zároveň aj jeden z protagonistov spotu. Natáčanie prebiehalo v Bratislave na Továrenskej ulici, v kameňolome na Devínskej ceste a v dome v obci Borinka. Promo kampaň pred spustením novej stanice Markíza KLASIK odštartovala v polovici júna trojicou grafických teaserov, na ktoré nadviazali tri programové kompiláty s výberom chystaných seriálov, filmov a česko-slovenskej televíznej klasiky. Okrem televíznych staníc skupiny Markíza prebieha aj na webe a sociálnych sieťach, Markíza KLASIK má tiež spustenú svoju vlastnú stránku na sociálnej sieti Facebook.Tvorcovia imidžového spotu Markíza KLASIK:
- Head of Creative: Július Cerina
- Copywriting: Martin Keder
- Réžia: Daniel Laurinc
- Kamera: Marek Moučka
- Produkcia: Zuzana Hlavčáková
- Strih: Brian Blan
- Postprodukcia: Branislav Pavlovič