StoryEditor

Riaditeľ televízie Prima: Na Slovensku vidíme vysoký potenciál rozvoja

06.08.2024, 10:33
  • Slovenskí diváci sa od tých v Česku v zásade nelíšia – ocenia dobré nápady a kvalitnú tvorbu, ku ktorej sa radi vracajú. Hovorí v rozhovore pre Stratégie generálny riaditeľ českej skupiny Prima Marek Singer.
  • Priznáva, že je pre nich zaujímave porovnávať si záujem o tituly v jednotlivých krajinách.
  • Aké majú plány so Slovenskom? 
  • Pri akých číslach sledovanosti budú spokojní? 

 

Na Slovensku ste spustili novú stanicu. Ďalšia má pribudnúť v dohľadnom čase. Kam by ste sa chceli dostať do pár rokov?

Na slovenský televízny trh sme vstúpili v roku 2017 s kanálom Prima PLUS, dnes Prima SK. V roku 2020 sme aj na Slovensko oficiálne uviedli kanál spravodajskej multiplatformy CNN Prima NEWS. Tematické kanály Prima COOL SK a Prima LOVE SK nám dávajú ideálny priestor, aby sme divákom na Slovensku mohli naďalej prinášať čo najviac premiérovej vlastnej tvorby. Vo väčšej miere navyše aj žánrové tvorby, zamerané na rôzne cieľové skupiny. Situáciu na slovenskom televíznom trhu aj záujem divákov o našu tvorbu sledujeme neustále a v prípade, že budeme s novými kanálmi úspešní, nevylučujeme, že by sme v budúcnosti prišli aj s ďalšími.

Prečo ste sa rozhodli pre expanziu vysielania na Slovensku?

Novými kanálmi pre slovenský trh reagujeme predovšetkým na divácky záujem o naše programy. Zároveň hrá svoju rolu veľký objem našej vlastnej tvorby, do ktorej ročne investujeme vyše miliardy korún. Ďalšie kanály nám tak dávajú širší priestor priniesť divákom to najzaujímavejšie z nej a obsah monetizovať. Sami sme vnímali potenciál rozvoja na Slovensku, a preto prichádzame s postupným rozšírením našej programovej ponuky kanálov určených pre slovenský televízny trh....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 13:49