Teplé príjemné počasie drží divákov ešte stále vo výraznejšej miere mimo televíznych obrazoviek a cítiť to na sledovanosti všetkých programov dňa. Druhá šanca bola včera, 2. septembra jediným programom, ktorý sledovalo cez 400 tisícové publikum v univerzálnej cieľovej skupine, kde sa počítajú všetci diváci vo veku nad 12 rokov.
V prime time mala TV Markíza veľké očakávania hlavne od veľkého návratu svojho seriálového hitu, ale aj od štartu v poradí už 16. série najdlhšie vysielanej televíznej reality šou Farma. Úvodná epizóda 3. série seriálu z lekárskeho prostredia Druhá šanca sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55, uviedla s ratingom 6,7 percenta aj trhovým podielom 25,5 percenta. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine zaostala s ratingom 4,2 percenta a podielom na trhu 15,4 percenta. Film Cesta odvahy zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu dokonca iba 3 percentá....Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.