StoryEditor

Šéf JOJ 24: Neustále sa zamýšľame nad tým, prečo by nás mal divák sledovať

08.10.2024, 08:00
  • „Nechceme byť kópiou ani protipólom konkurenčných spravodajských televízií, pretože vždy ideme vlastnou cestou,“ hovorí Dárius Haraksin, šéfredaktor spravodajskej stanice JOJ 24. 
  • Televízia oslávila dva roky na mediálnom trhu a zaslúži si zhodnotenie. 
  • Podarilo sa im splniť stanovené ciele? Ako im ich skrížila verejnoprávna RTVS, ktorá v rovnakom čase otvorila televíziu s veľmi podobným názvom? 
  • Aké výzvy priniesla televízia do JOJ Group? Čo sa v nej muselo zmeniť a ako fungujú synergie medzi jednotlivými stanicami? 

 

JOJ 24 má dva roky. S akými plánmi ste vstupovali na trh, aké ciele ste si stanovili? Prečo ste stavili práve na spravodajskú televíziu?

Bol to prirodzený vývoj. Naše spravodajstvo, najmä regionálne, sa totiž rozrástlo do takej miery, že bolo schopné pokryť celodenné spravodajstvo. Takže hlavný dôvod uvedenia JOJ 24 bol ten, že sme mali natoľko veľkú redakciu, že sme boli schopní zastrešiť spravodajskú televíziu v plnom rozsahu. Samozrejme, úvahy a rozhovory o tom, či má nová spravodajská televízia zmysel, prebiehali už niekoľko rokov. Prišla do toho aj pandémia, ktorá síce procesy spomalila, ale naše plány nenarušila. Do našich príprav vstúpila aj vtedajšia RTVS so svojou novou spravodajskou televíziou.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 10:31